En drittur fra Aqaba til Gardermoen

Soiled waste indicator... Løsning: 3 isbiter, litt vann og papir i skåla... Trekk sikringen til toalettet på FD... Reset sikringen, trykk samtidig på flush knappen innen 4 sekunder etter at sikringen er trykket inn igjen... Problem solved....

DYA'n
 
Helt riktig - den funker. Men om dassene ikke er tømt før T/O så er botemiddelet manuell opening av suction valve. Låsepinnen til understellet funker som verktøy. Drit dassen full - fjern cover - open suction valve og vips -- tomt. NB Pass på slipset. Fikk dette i fanget på en langtur. Var dasstømmer i 8 timer. CA er en statusjobb!!!
 
Helt riktig Merrilfield :) To alternativer for å unngå mellomlanding ;) Fungerer like godt på Boeing som Airbus!
 
Hehe, visste ikke at dere var så kreative! Dere høres jo nesten ut som oss på teknisk.. :) *applaus*
 
Kanskje noen skulle søke om erstatning - man får vel ikke det man betaler for om toalettene ikke funker ;)
 
Ser at venner av meg var med på denne flighten. De forteller at turen, tross toalettkrisen gikk helt fint, og at mannskapet gjorde en flott jobb!
 
Hehe, visste ikke at dere var så kreative! Dere høres jo nesten ut som oss på teknisk.. :) *applaus*

Hehehehe i nøden lærer naken kvinne å spinne, eller noe i den duren :)

It's a dirty job, but somebody's got to do it! :colgate:

DYA'n
 
SAS uten toalett

Hva var anledningen til at SAS fløy charter til Jordan? Jeg må innrømme jeg ble litt overrasket over at alle som har stått frem i media er norske, trodde kanskje dette var en muslimsk pilgrimsferd. Selv om jeg også skjønner at de ikke ville klaget på å måtte gjøre sit fornødne i en pose..
 
Turen var Charter for Apollo.

Og til tross for at vi manglet toalettene de siste 3,5 timene, så gikk det overraskende greit. Dog var undertegnede ganske glad for at det ikke var turbulens mens man sto å pissa på flaske inne på doen..
 
Har hatt ad-hoc chartere dit i mange år, min første var 2006, siden 2008 har det vært fast hver vinter for Apollo.
 
Back
Top