Soiled waste indicator... Løsning: 3 isbiter, litt vann og papir i skåla... Trekk sikringen til toalettet på FD... Reset sikringen, trykk samtidig på flush knappen innen 4 sekunder etter at sikringen er trykket inn igjen... Problem solved....
Helt riktig - den funker. Men om dassene ikke er tømt før T/O så er botemiddelet manuell opening av suction valve. Låsepinnen til understellet funker som verktøy. Drit dassen full - fjern cover - open suction valve og vips -- tomt. NB Pass på slipset. Fikk dette i fanget på en langtur. Var dasstømmer i 8 timer. CA er en statusjobb!!!
Hva var anledningen til at SAS fløy charter til Jordan? Jeg må innrømme jeg ble litt overrasket over at alle som har stått frem i media er norske, trodde kanskje dette var en muslimsk pilgrimsferd. Selv om jeg også skjønner at de ikke ville klaget på å måtte gjøre sit fornødne i en pose..
Og til tross for at vi manglet toalettene de siste 3,5 timene, så gikk det overraskende greit. Dog var undertegnede ganske glad for at det ikke var turbulens mens man sto å pissa på flaske inne på doen..