Lennart ScanFlyer Rusty 3 Apr 2009 #1 En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Neos velkommen igjen Dagens KLM var ingen Embraer, men en B733, like greit i tåkeheimen Attachments Neos B737-800 I-NEOU960.jpg 146.1 KB · Views: 261
En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Neos velkommen igjen Dagens KLM var ingen Embraer, men en B733, like greit i tåkeheimen
CK ScanFlyer Mile High Club 3 Apr 2009 #2 Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Flott dokumentert, Lennart. Ser jo ikke SÅ ille ut - været mener jeg
Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Flott dokumentert, Lennart. Ser jo ikke SÅ ille ut - været mener jeg
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 3 Apr 2009 #3 Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) På Kjevik kom de med en 738WL i dag. Tydeligvis mye påsketrafikk om dagen. Kanskje mange som vil se tulipanene blomstre i Nederland i påsken? Neos er vel en sjelden fugl på Sola? Charter til Holmarna? BF:cool2
Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) På Kjevik kom de med en 738WL i dag. Tydeligvis mye påsketrafikk om dagen. Kanskje mange som vil se tulipanene blomstre i Nederland i påsken? Neos er vel en sjelden fugl på Sola? Charter til Holmarna? BF:cool2
LN-RRA Eurobonus Diamond 3 Apr 2009 #4 Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Bizflyer said: Neos er vel en sjelden fugl på Sola? Charter til Holmarna? Click to expand... Neos fløy charter til Israel. Det er påske snart så det var vel noen som skulle ned å gå i Jesus sine fotspor. Last edited: 3 Apr 2009
Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Bizflyer said: Neos er vel en sjelden fugl på Sola? Charter til Holmarna? Click to expand... Neos fløy charter til Israel. Det er påske snart så det var vel noen som skulle ned å gå i Jesus sine fotspor.
Lennart ScanFlyer Rusty 3 Apr 2009 #5 Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Neos har vert her før, september/oktober, landa i skumringen (som eg mistet) Fikk take off i mørket Attachments NEOS B737-800 I-NEOU960.jpg 195.7 KB · Views: 214
Re: En blå en ifra Sola (nei solen uteble ) Neos har vert her før, september/oktober, landa i skumringen (som eg mistet) Fikk take off i mørket