En araber på ENZV idag

Lennart

ScanFlyer Rusty
En araber på ENZV idag

Takk til Roxmann for info :nor

Attachments

• Jordan Aviation B737-300 JY-JAB-960.jpg
    Jordan Aviation B737-300 JY-JAB-960.jpg
    127.5 KB · Views: 471
Re: En araber på ENZV idag

Hvor stod du for å kommer over blast gjerde?

Flott dokumentasjon.

Eg har en 100-400 linse som dekker det meste,
men akkurat dette bildet er det kun brukt 160 mm zoom på

Ok. Kan ikke så mye om fotografering, bare det Speedbird har prøvd å lære meg. :)

Det ser ut til for meg at den ble dyttet inn med halen først helt i østenden av hangar H6B, STS(BTS) line hangar. Og når det pleier å være motorbytte, så er det slik flyene står da, altså med halen først og helt øst. Sier ikke at det var motorbytte, men mulig at det var derfor.

Før BTS ble lagt ned så ble det snakket om at P&W forhandlet om en kontrakt med et selskap om motorer, hvor da flyet ble fløyet til ZV og line tok motorbyttet. Ikke umulig at det er det selskapet og det var derfor det var der.

Synes jeg leste i et annet innlegg for et par uker siden at Leorim hadde forlatt forumet for godt? Kommet på andre tanker?

BF:cool2

Vi har vært over dette at folk har kansje skiftende meninger om medlemskapet sitt her, så om du ikke nører oppunder mer graving rundt dette så beholder vi kansje litt medlemmer. Leorim, ikke vær så hårsår, du er bare et medlem av "Hotel California"-klubben, i likhet med meg selv og et par andre her. :)

-A

Back