MartinL
ScanFlyer Dusty
Emirates trenger 100 nye fly. Produserer de pax selv også eller?
Ser på Hangar.no at Emirates trenger å utvide flåten med 100 nye fly!!!
Jeg klarer bare ikke å skjønne at Gulf air, Emirates, Saudi Arabian, Yemenia, Quatar airways med flere som alle (i alle fall Gulf, Emirates og Quatar) kan tjene penger og at de alle nå tar sats og snakker om ekstrem flåte utøkelse. De flyr jo til et geografisk lite område og om alle utøker flåten sin slik de sier må det vell snart være det setdet i verden med høyest kapasitet!
Hvordan i all verden klarer de å tjene penger eller å se fremover at markedet vil øke så mye. Selv om det skattemessig er meget gunstig å opperere fra disse landene kan de da ikke alle fortsette slik.
Tjener Gulf Air, Emirates og Quatar airways penger, eller er de gigantiske taps prosjekt som bare skal bringe prestisje. Disse landene kan vel ikke oprettholde denne trafikkøkningen hadde det ikke vært for transfer pax!
Ser på Hangar.no at Emirates trenger å utvide flåten med 100 nye fly!!!
Jeg klarer bare ikke å skjønne at Gulf air, Emirates, Saudi Arabian, Yemenia, Quatar airways med flere som alle (i alle fall Gulf, Emirates og Quatar) kan tjene penger og at de alle nå tar sats og snakker om ekstrem flåte utøkelse. De flyr jo til et geografisk lite område og om alle utøker flåten sin slik de sier må det vell snart være det setdet i verden med høyest kapasitet!
Hvordan i all verden klarer de å tjene penger eller å se fremover at markedet vil øke så mye. Selv om det skattemessig er meget gunstig å opperere fra disse landene kan de da ikke alle fortsette slik.
Tjener Gulf Air, Emirates og Quatar airways penger, eller er de gigantiske taps prosjekt som bare skal bringe prestisje. Disse landene kan vel ikke oprettholde denne trafikkøkningen hadde det ikke vært for transfer pax!