Re: Emirates planlegger OSL fra 1/8
Det er jo et halvt år siden.
				
			Bekreftet. EK153 02SEP13 KL 1210
Det er jo et halvt år siden.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Bekreftet. EK153 02SEP13 KL 1210
Har du en kilde?

DUBAI, U.A.E.,13 March 2014: Emirates, a global enabler of business and trade, will expand its European network with a new daily flight to Oslo, Norway, from 2nd September 2014 marking its third Scandinavian gateway.
Emirates new daily flight to Oslo will depart Dubai as EK159 at 0700hrs* and arrives at Oslo Airport, Gardermoen at 1210hrs*. The return flight, EK160 will depart at 1355hrs* and arrives at Dubai International Airport at 2250hrs*.
 Seriøst, med det prissensitive markedet blir vel dette siste spikeren i kista for SAS til Bangok?
 Seriøst, med det prissensitive markedet blir vel dette siste spikeren i kista for SAS til Bangok?Vi er svært glad for denne etableringen, sier sjefen for Oslo Lufthavn, Nic Nilsen, til Aftenposten.
Lufthavnen har jobbet lenge med å få Emirates til å åpne rute på Oslo Lufthavn. Selskapet opererer ruter allerede fra både København og Stockholm.
- Denne etableringen passer godt inn i satsingen vår. Vi ønsker oss mer langrutetrafikk, og med Emirates får vi også et selskap som tilbyr en lang rekke videreforbindelser som nordmenn etterspør, sier Nilsen.

Tillykke til OSL
Var det "enten eller" i forhold til en opgradering af CPH-ruten? Altså, var det enten Oslo eller Kastrup valget stod imellem?
og da går det sakte men sikkert mot slutten av ruta til DY nedover eller?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	