Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Re: Emirates kommer til Oslo 2. September! Bli med på fest!

Fantastisk! :D God tur til alle som skal til Dubai!!

Kanskje vi blir booket om.

Nja, gjelder kun om du ikke har status eller ikke er forsinket såpass tidlig at du rekker videreforbindelser.

Info fra EK ombord er litt patetisk. "Short" og "soon" begynner å miste sin mening etter en time....

Hvilken bilavtale har Emirates sin førsteklasse ved henting hjemme? Om man bor innenfor oppgitt radius såklart.

Ser det opereres med en -200 maskin i dag.

Beste hilsen Espen

Ser det opereres med en -200 maskin i dag.

Beste hilsen Espen

Ja, de måtte ta maskinen fra i går ut av trafikk etter omfattende Bonufeber-feiring begge veier. ;)

Neida, det har visst vært planlagt en stund og er nevnt tidligere i tråden. 777-200LR tom. neste mandag. Deretter blir det lett blanding resten av september.

Var en kjempe tur selv om fight ble litt forsinket. Tok EK160 til DXB og samme selskap videre til BKK. Fin diplom vi fikk fra Emirates. Morsom tur!

Ja var en flott tur,eneste som var negativt med 200 maskinen var den dårlige responsen
på ice systemet om bord

Ja var en flott tur,eneste som var negativt med 200 maskinen var den dårlige responsen
på ice systemet om bord

Ikke bare meg som sleit med den altså. Trodde jeg skulle trykket fingern gjennom skjermen innimellom før den reagerte.

Strålende tur, bra lagt opp av de som var i arrangør-komiteen hos Bonusfeber. :up::up:

Last edited:

på ice systemet om bord

Gikk helt sykt sakte når jeg navigerte med "tableten" på business. Funket greit hvis jeg lente meg helt frem og trykte på hovedskjermen (men det vil man da ikke måtte gjøre!)

Ser vi ska fly A6-EBP BKK-DXB i kveld/natt og A6-EWC DXB-OSL i morgen.

Maskinen fra BKK ser smekkfull ut og den fra DXB ser jo halvtom ut, lite bookede pax på den ser det ut til.. :-)

Back