Flyselskapet Emirates´ flyhamstring er en trussel mot europeiske flyselskaper, innrømmer flere toppsjefer.
http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article1940219.ece
Flyselskapet Emirates´ flyhamstring er en trussel mot europeiske flyselskaper, innrømmer flere toppsjefer.
I economy har de 10 i bredden på 777-maskinene sine, og like dårlig seat pitch som alle andre.
Så med mindre man reiser i first eller biz, tror jeg ikke det skulle være noen grunn til å velge de framfor andre.
I economy har de 10 i bredden på 777-maskinene sine, og like dårlig seat pitch som alle andre.
Så med mindre man reiser i first eller biz, tror jeg ikke det skulle være noen grunn til å velge de framfor andre.
Skulle gjerne likt å vite hva Emirates betaler sine ansatte, jeg antar (og jeg har ingen anelse om lønnsnivå i noen selskaper) at Emirates kan betale mindre til sine enn hva Vest/Nord-Europeiske selskaper gjør?
Til USA er det stort sett 777-300ER og -200LR de brukerBrukes A345 i Europa eller er dette kun til USA?
Noen som kan gi et raskt svar på hvor EK bruker flyene sine? Brukes A345 i Europa eller er dette kun til USA?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.