Embraer 170/190 og håndbagasje

GinTonic

ScanFlyer Silver
Embraer 170/190 og håndbagasje

Har en Rimowa Limbo på 55x40x20 som oppfyller IATA-kravene for håndbagasje. Denne passer fint i overhead på 737 og oppover, men noen som har erfaring om den passer i hyllene på Embraer 170 og 190 (Henholdsvis KQ og KLM)?

Re: Embraer 170/190 og håndbagasje

Min Travelpro som akkurat går inn "her og der" når den ikke er overlastet går også inn på E-flyene, men husker ikke i farta om den må inn i lengderetningen. (Om det svaret hjelper).

har KLM ikke samme system som SAS når vi bruger CRJ 900 ??
Altså større stykker i lastrum, men med DAA tag
Hilsen Ole

har KLM ikke samme system som SAS når vi bruger CRJ 900 ??
Altså større stykker i lastrum, men med DAA tag
Hilsen Ole

E170/190 har jo vesentlig større hyller enn CRJ

Har dessverre ikkje måla, men i 190 er det greitt med plas. Veit det ikkje egentleg svara på spørsmålet, men eg trur det går bra.

Sender KLC og AF Regional med E190-maskiner nesten hver gang på jobb, og vi har aldri hatt noe problemer med håndbagasje. Ser ofte passasjerer med Rimowa-bager, har aldri vært noen sak. :)

Jeg har en kabinkoffert i samme størrelse,og går helt fint inn i bagasjehyllene, men jeg må legge den med langsiden inn.

Takker for alle innspill. Ble litt endring i planen, så jeg reiste uten koffert som håndbagasje. Men ut fra øyemål skal nok dette gå som hånd i hanske så lenge kofferten legges inn på langs.

Har dessverre ikkje måla, men i 190 er det greitt med plas. Veit det ikkje egentleg svara på spørsmålet, men eg trur det går bra.

21/22" travel pro og de fleste andre carry on passer i hattehylle. På 190/170. En av mange grunner til at flyet knuser CRJ på passasjerkomfort og plass.

Back