Elendig stuerops på Evenes - sen bagasje

Re: Elendig stuerops på Evenes - sen bagasje

Er nok og forvente lignende på flere flyplasser etterhvert. Vi prøver å få baggasje inn så fort som mulig men punktlighet blir satt foran service når det er knapt med folk på jobb

Har vært slik en god stund i ALF og delvis også i KKN.

Espen

Har vært slik en god stund i ALF og delvis også i KKN.

Espen

I gamle dager (dvs når jeg bodde i Alta) var det slik at bagasjen til flyene som snudde i Alta ofte kom rimelig raskt. Den ble åpenbart kjørt rett inn etter at den var lesset av flyet. Når det gjaldt kveldsflyet som hadde nightstop i Alta (som forøvrig hadde flightnummer SK384) tok det ofte evig lang tid å få bagasjen.

Selskapene tatt ut bagasje fra billettprisen på veldig mange klasser, og sagt at "de som trenger å sende bagasje får betaler for det". Så da burde man også forvente en viss form for kvalitet for en tjeneste man betaler for.

Jeg kjenner jeg ofte blir irritert når crewet stolt annonserer at "vi er punktlige og lander 10 minutter før rutetid" når det ender opp med at jeg kan gå ut fra flyplassen en time etter rutetid...

Jeg er 100% enig - her betaler vi 30 USD for 1 kolli, men faar dette faar jeg en garanti paa at bagasjen er levert til meg innen 20 minutter, om det tar lengre tid faar jeg USD 60.00 eller 5000 Miles (Alaska) - etter 50 turer skjedde det kun en gang at det tok lengre tid enn 20 minutter - jeg hadde 5000 Miles paa konto innen 10 minutter.

Jeg er 100% enig - her betaler vi 30 USD for 1 kolli, men faar dette faar jeg en garanti paa at bagasjen er levert til meg innen 20 minutter, om det tar lengre tid faar jeg USD 60.00 eller 5000 Miles (Alaska) - etter 50 turer skjedde det kun en gang at det tok lengre tid enn 20 minutter - jeg hadde 5000 Miles paa konto innen 10 minutter.

Her er det nærmest motsatt. Man betaler også for kolli, og det er nesten en garanti den ikke kommer på 20 minutter [emoji2957]

Her er det nærmest motsatt. Man betaler også for kolli, og det er nesten en garanti den ikke kommer på 20 minutter [emoji2957]

Idag er du heldig om du får bagasjen i det hele tatt:8:

Back