Re: Eksplosjon(er) på Brussel Airport
Nå hadde ikke jeg tatt SAS kundeservice som et sannhetsvitne, og det hadde ikke overrasket meg det minste om de hadde anbefalt deg å kansellere i neste uke selv om flygningene vil starte i morgen. Det er ikke en gang sikkert at de har fått dette med seg.
Dette er ikke mitt inntrykk etter å ha vært i kontakt med SAS i dag. De kunne ikke garantere for min reise OSL-BRU-OSL i neste uke, og ønsket egentlig at jeg kansellerte den (noe jeg også gjorde). Mitt inntrykk er at de planlegger først å starte opp med rutene til/fra CPH og ARN før OSL rutene. Håper jeg tar feil, men hvis jeg har rett er dette ganske typisk for SAS etter min mening. På mine ca 10 flyginger til/fra BRU i året er OSL-flightene ofte fulle, men rutetidene på disse rutene er mindre optimale enn flightene til CPH og ARN. Derfor litt uforståelig hvis OSL må vente lengre enn CPH og ARN mtp gjenoppstart. Dette har sikkert med smak og behag å gjøre, men jeg blir ikke overrasket hvis OSL blir nedprioritert mtp oppstart til BRU. Og jeg er ikke SAS-hater på noen som helst måte, og flyr gjerne SK når jeg kan.
Espen
Nå hadde ikke jeg tatt SAS kundeservice som et sannhetsvitne, og det hadde ikke overrasket meg det minste om de hadde anbefalt deg å kansellere i neste uke selv om flygningene vil starte i morgen. Det er ikke en gang sikkert at de har fått dette med seg.