Ei spennende uke (mange bilder)

Dette var noen fantastiske bilder ja !
Dette er topp bilder som man blir bare misunnelige på hehe.... ;)

Mørke skyer i bakgrunnen skaper en herlig effekt. -Gratulerer med nok en serie kvalitetsbilder ! Eg sitt her og nyter hvert eneste ! :up:

Ahhh, en fryd å bla igjennom!! Du leverer stadig bedre og bedre bildeserier du Stein! :D

Siste bildet av Thai var tøft :up:

Føler i denne anledning behov for å si Hurra for at både både fotograf, scanair.no og askeskyer finnes :)

Kjempeflotte bilder!!!

Min tur til Flysamlingen denne uken ble ikke noe av, prøvde først på tirsdag og så igjen på torsdag.
Nå er planen å prøve igjen om noen uker, da håper jeg også på å få tatt noen bilder fra den siden. Ser du har tatt noen flotte bilder ved flysamlingen.

Så håper jeg å få tatt en ren spottertur til OSL ut på sensommeren engang :)

Yngve

FLOTTE bilder, SAS Md-80 er min favoritt, flotte farger, å flott fly.
SAS sine A340 blir vasket etter tur i Bangkok, A330 maskinene skal forhåpentlig vaskes nå i månedskiftet på Kastrup. Var i alle fall det mekken sa sist jeg fløy 330 fra København.

Tusen takk alle sammen for så hyggelige tilbakemeldinger, jeg blir smigret :)
Fikk desverre ikke CO sin 764 eller 762, men det er jo det som er så fint... Jakten fortsetter :D

Utrolig fine bilder! :D

Vurderte å ta en tur opp på vollen på mandag... Men når jeg ser dine bilder, skjønner jeg at jeg ikke har en sjangs..! :up:

Å DÆVEN DØTTE!!! dette var over the top fantastisk :D her var det altså en vanvittig god variasjon, i alle mulige forstander.

Nå må vi slutte å skryte Puttiz opp i øvre deler av skylaget, tenk om han glemmer å ta mer bilder.

Back