• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ei spennende uke (mange bilder)

Dette var noen fantastiske bilder ja !
Dette er topp bilder som man blir bare misunnelige på hehe.... ;)

Mørke skyer i bakgrunnen skaper en herlig effekt. -Gratulerer med nok en serie kvalitetsbilder ! Eg sitt her og nyter hvert eneste ! :up:

Ahhh, en fryd å bla igjennom!! Du leverer stadig bedre og bedre bildeserier du Stein! :D

Siste bildet av Thai var tøft :up:

Føler i denne anledning behov for å si Hurra for at både både fotograf, scanair.no og askeskyer finnes :)

Kjempeflotte bilder!!!

Min tur til Flysamlingen denne uken ble ikke noe av, prøvde først på tirsdag og så igjen på torsdag.
Nå er planen å prøve igjen om noen uker, da håper jeg også på å få tatt noen bilder fra den siden. Ser du har tatt noen flotte bilder ved flysamlingen.

Så håper jeg å få tatt en ren spottertur til OSL ut på sensommeren engang :)

Yngve

FLOTTE bilder, SAS Md-80 er min favoritt, flotte farger, å flott fly.
SAS sine A340 blir vasket etter tur i Bangkok, A330 maskinene skal forhåpentlig vaskes nå i månedskiftet på Kastrup. Var i alle fall det mekken sa sist jeg fløy 330 fra København.

Tusen takk alle sammen for så hyggelige tilbakemeldinger, jeg blir smigret :)
Fikk desverre ikke CO sin 764 eller 762, men det er jo det som er så fint... Jakten fortsetter :D

Utrolig fine bilder! :D

Vurderte å ta en tur opp på vollen på mandag... Men når jeg ser dine bilder, skjønner jeg at jeg ikke har en sjangs..! :up:

Å DÆVEN DØTTE!!! dette var over the top fantastisk :D her var det altså en vanvittig god variasjon, i alle mulige forstander.

Nå må vi slutte å skryte Puttiz opp i øvre deler av skylaget, tenk om han glemmer å ta mer bilder.

Back