DY EI-FHC/LN-NOL - status

Re: LN-NOL Spesial design

Kanskje det blir standard DY livery med en liten sticker med teksten 6000´th 737 eller noe sånt....

Dette blir spennende !
Håper dette blir noe helt spesielt ja,- noe som virkelig vil bli lagt merke til,- både inn og utland ! :)

veldig pen den Ryan Air maskinen. får håpe den kommer til norge en gang så det kan bli noen bilder av den på norsk jord....

veldig pen den Ryan Air maskinen. får håpe den kommer til norge en gang så det kan bli noen bilder av den på norsk jord....

I motsetning til Ryanair-maskinen, så forsvant Air Berlins i januar/februar 2006 - her er et bilde jeg tok av den før fargeskiftet

D-ABBN.jpg

Ryan Air sin sto på var gate på Stansted sist vi reiste hjem,......................trodde jeg. Det viste seg å være den ved siden av.
Bedre lykke en annen gang.

Last edited:

Kanskje det blir standard DY livery med en liten sticker med teksten 6000´th 737 eller noe sånt....

Ja, det hoertes skikkelig spennende ut :rolleyes:

Haaper den faar Boeing fargene. DY sin livery er mildest talt trist og vi vet alle hva den ligner paa :D

Ja, det hoertes skikkelig spennende ut :rolleyes:

Haaper den faar Boeing fargene. DY sin livery er mildest talt trist og vi vet alle hva den ligner paa :D

Jeg har aldri sakt at det er spennende, men at det kanskje er en av flere muligheter. Personlig ser jeg mer en gjerne en Dreamliner vri... :colgate:

Kanskje man får betydelig rabatt ved Boeing CEO McNerney Jr. på halen..

Blir spennende dette!

Andreas!! Du er jo i Seattle. Regner med at du camper ved Boeing Field slik at vi faar foerstehaandsinformasjon og bilde!

Jaja...,- no er klokka kvart over åtte, lokal tid her i Bergen...og ikke noe info ennå hehe.... -Nervepirrende dette ..., nesten som påskekrimmen hehe,..... ;)

Svingte forbi BFI på vei ned fra fjellet, men det var ingenting å se. Den står nok i malerhangaren ennå.

leste en plass at den ikke kom ut før datoen var blitt 07/04.

Da er NOL'en ute av hangaren....den skal ut aa fly om 3 minutter lokal tid...(det var de gode nyhetene....LN-MOW er i Seattle...kanskje med Kamera...men uten bil...) jeg sitter i et moete....faar haape at DAFF er paa plass...;-)
http://flightaware.com/live/flight/BOE196

Hvis den tar av mot Nord boer jeg faa et godt glimt fra takterrassen paa jobb.....skal ha et lunsjmoete der naa....

Last edited:

Du får jage MOW ut i en taxi eller noe. Avdeling vest bemannet med to personer i påsken så kan dere ikke misse den!

Back