EBG i USDM booking (Swiss)

Hei,

sjekket akkurat inn på min første DM booking hos Swiss. Damen bak skranken sa hun ikke kunne legge til EBG kortet mitt når det var gjort en poengbooking hos USAirways?

Stemmer dette?

Takk

Ja og nei. Det stemmer sikkert at hun ikke kunne (klare å) legge det inn, men det betyr ikke ikke at det ikke er teknisk mulig

Hva er vitsen med å legge inn kortet på en reise på poenguttak? Får du poeng for reisen?

Har gjort det på ca halvparten av DM-flightene, men det spiller ingen stor praktisk rolle. Eneste var at jeg fikk velge mat sist på en flight mellom ZRH og OSL når jeg ikke hadde lagt det inn. Når jeg senere kjøpte noe og betalte med et kredittkort med *A gold logo, kom purseren og beklaget at jeg ikke hadde fått velge mat først.

Og hvis det skulle bli noe problemer underveis stiller man vel lengre frem i de fleste køer om man ligger i systemet som *G...

Ble også nektet adgang til gullstua i CPH da jeg viste bare boardingkortet. Måtte opp med EB kortet i tillegg..

Damen ved gaten på OSL fikk det heller ikke til, men hun skrev det inn som en "merknad". Jeg ble servert som nummer to i det som virket til å være en ganske rotete rekkefølge, så jeg går utifra at det var på grunn av EBG.

Forsøkte igjen i Zürich, men heller ikke han fikk til. Han ringte en annen som kunne fortelle at en ikke kunne skifte bonusprogram på US miles reservasjoner. Fikk også han til å legge det inn som en merknad, så man kan jo håpe (at det ikke blir noen problemer).

Fikk også han til å legge det inn som en merknad, så man kan jo håpe (at det ikke blir noen problemer).

Det er nok en begrensing i sjekkinnsystemet til Swiss, en av de få fordelene som Altea har er at man kan legge inn FFP nummer for ulike formål.

Back