Jeg hadde to overnattinger i Tallinn på Radisson Blu Olümpia i august, og jeg glemte selvfølgelig å vise EuroBonus-kortet mitt når jeg sjekka inn på hotellet.
For en uke siden sendte jeg en forespørsel for å få disse poengene på min EuroBonus-konto.
I dag fikk jeg en overraskende mail om at poengene kunne jeg se langt etter:
Jeg har ikke booket hos Expedia, men hos Hotels.com.
Hvorfor har jeg ikke krav på disse poengene når jeg bestiller hos de?
For en uke siden sendte jeg en forespørsel for å få disse poengene på min EuroBonus-konto.
I dag fikk jeg en overraskende mail om at poengene kunne jeg se langt etter:
Dear Glenn,
We have received a request for points for SAS. As your reservation was made through booking website Expedia, you are not eligble for any points.
If you would like to earn points then for example please make reservation through our website: www.radissonblu.com. If you have any further questions, please don't hesitate to contact me.
Kind regards,
Jeg har ikke booket hos Expedia, men hos Hotels.com.
Hvorfor har jeg ikke krav på disse poengene når jeg bestiller hos de?