• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

EB: Etterregistrering av EB-poeng

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Sliter litt med online-skjemaet for etterregistrering av Eurobonus-poeng hos SAS Eurobonus.

Skriver inn dato og billettnr. men når jeg velger avreisedestinasjon (i mitt tilfelle TRF) så kommer det et popup-vindu (hvordan staves det ordet?) som søker etter destinasjoner (i mitt tilfelle CPH). Men vinduet bare søker og søker.

Siden dette var en WF-flight. Har WF en egen side der man kan etterregistere?

Har hatt akkurat samme problemet i dag med en SQ flight i dag, det er nok rusk i maskineriet. WF skal fungere like godt som alle de andre man kan velge i drop-down menyen. Jeg sender en mail til SAS og hører.

Ja og nei, hun dama skjønte ikke hva jeg mente og ba om å sende manuell etterreg. Så meldingen ble ikke helt fortstått, jeg prøvde igjen og venter på svar.

Funker ikke for meg heller enda, søket står og går uten resultat.

Litt OT men kan jeg evt. ta med meg Eurobonus-kort og kopi-billetten til billettluka på Sola og få hjelp til å etterregistrere der? Hadde egentlig tenkt å få registrert eb-kortet mens jeg var på reise, men "glemte" det.

Litt OT men kan jeg evt. ta med meg Eurobonus-kort og kopi-billetten til billettluka på Sola og få hjelp til å etterregistrere der? Hadde egentlig tenkt å få registrert eb-kortet mens jeg var på reise, men "glemte" det.

Ja, jeg har tidligere etterregistrert på billettkontoret på flyplassen.

Jeg sliter fortsatt med å få registerte disse poengene. Internettskjemaet fungerer fint det. Men av en eller annen grunn får jeg ikke navnet på billetten til å stemme overens med navnet slik det er registert hos EB.

I dag var jeg en tur innom SAS på Sola for å høre om de kunne hjelpe meg men det kunne de ikke. Så nå har jeg sendt en mail til WIAS for å høre om de kan hjelpe meg. Det var jo tross alt der jeg bestilte billetten og jeg mener at jeg skrev inn mitt medlemsnummer da jeg booket biletten.

Kan du ikke bare sende bestillingsvekreftelse og ombordstigningskort for manuell etterregistrering?

Back