EB 1150 poeng short

Startup

Newcomer
Hei og god mandag.
Trenger i løpet av oktober skarve 1150 poeng for å oppnå silver status hos EB. Ikke det store å rope hurra for, men noe er det likevel. Hvordan ville dere løst dette på en så enkel måte som mulig - med BGO som utgangspuntk?
Og ja, jeg vet dette ikke er verre enn en t/r bgo-cph.
Setter pris på innspill.

Du kan ta en helgetur med LH til London. Utreise lørdag 31.10 retur mandag. Utreise i V-klasse gir deg 800+600 poeng. Retur i w-klasse. 3617kr

Hadde du manglet 1150 poeng på gullkort, tror jeg Sas hadde gitt deg det uansett, litt mer usikker på sølv..

Den enkleste og sikkert billigste løsningen er selvfølgelig 3 overnattinger på et av SAS hotellene i byen.
Imidlertid er det fint lite spennende. Looking for other options.

Tja, til 1500-2000kr natten, så er jeg ikke så sikker på at det er det billigste. Får i hvert fall myemer morro for pengene ved å dra en plass.

Ser jo også at du får T/R CPH-ZRH-NCE i biz for 3275 DKR utreise fredag 30.10, retur søndag 01.11 med Swiss. Da må du selvsagt komme deg T/R BGO-CPH, men du får en fin opplevelse på flyet, og mer enn nok poeng.

Du kan ta en helgetur med LH til London. Utreise lørdag 31.10 retur mandag. Utreise i V-klasse gir deg 800+600 poeng. Retur i w-klasse. 3617kr

Et alternativ er å fly SAS i Economy Extra fra Bergen til London - direkte eller via Oslo eller København. Det koster fra 2400 kr. og gir 1800 (direkte/Oslo) eller 2100 poeng (København). Meld deg samtidig inn i kampanjen som gir doble grunnpoeng.

Billigste poengene nå om dagen er biz til BKK med SK. For 16 laken får du 27 420 poeng for turen og da har du gullkort i samme slengen!

Løp & kjøp & fly!!

BF:cool2

Billigste poengene nå om dagen er biz til BKK med SK. For 16 laken får du 27 420 poeng for turen og da har du gullkort i samme slengen!

Løp & kjøp & fly!!

Skal du først ta denne varianten så tar du til SIN, SK har samarbeide med TG på BKK-SIN for Z-klasse-priser, og av en eller annen grunn så er BKK og SIN priset så godt som likt fra Skandinavia, det blir raske 1800 + 1800 poeng ekstra. :)

Alternativt også HKG, via BKK, som gir 2000 + 2000 ekstra, og koster det samme.

Jeg antar du har regnet utreise fra BGO, men er man sleip og starter i TRD, flyr via ARN til CPH, så er dette 2400 på utreise og 2400 til på hjemreisen.

Så da blir TRD-HKG 1200 + 1200 + 10800 + 2000 + 2000 + 10800 + 1200 + 1200 som er 30400, før bonus for kortfarge. Sett at han da får bonus for sølvkort fra og med CPH på utreise så skulle dette bli 1200 + 1200 + 12420 + 2000 + 2000 + 12420 + 1380 + 1380 = 34000 poeng.

En billett til TRD fra BGO koster jo ikke så mye...

-A

Legger en så på de doble kvalifiserende poengene, som FlightDeck snakket om, så blir det nesten dobbel gull bare på en slik tur!

... Og med den opptjeningen ph-ndr nevner er man bare 25.000 poeng unna en EuroBonus-reise i Business Class mellom Skandinavia og USA.

Takker for mange kreative og supre forslag.

Utfordringen er at jeg kun har tiden frem til 1. november for å gjennomføre dette. Da blir en Singaporetur via ARN, CPH og BKK noe optimistisk. Den turen får altså vente til neste opptjeningsperiode.

I mellomtiden får jeg altså opparbeide meg 1150 grunnpoeng så enkelt som mulig. Her lukter det CPH, ARN eller LGW lang vei; alle direkte herfra hovedstaden.

Forøvrig er tilbudet med 7500 poeng ved tegning av abonnement på The Economist bra!

Ciao!

Utfordringen er at jeg kun har tiden frem til 1. november for å gjennomføre dette. Da blir en Singaporetur via ARN, CPH og BKK noe optimistisk. Den turen får altså vente til neste opptjeningsperiode.

Utfordring?? Dette tar du jo glatt på en helg!!:colgate:

Forøvrig er tilbudet med 7500 poeng ved tegning av abonnement på The Economist bra!

Hææ? Så mye poeng for The Economist? Men det er nok bare snakk om extrapoeng her, som ikke teller for å få sølv/gullkort?

Takker for mange kreative og supre forslag.

Slappfisk! ;)

Jeg rakk akkurat BGO-ARN-BKK-SIN-EWR-MUC-CPH-BGO på rett rundt 80 timer, så det er ikke noe å stusse på... ;)

-A

Slappfisk! ;)

Jeg rakk akkurat BGO-ARN-BKK-SIN-EWR-MUC-CPH-BGO på rett rundt 80 timer, så det er ikke noe å stusse på... ;)

-A

Ble det noen triprapport fra den turen? Jeg mener å huske at du lovte en en gang..

Back