MXP: 4x ukentlig (reduseres til 2 i januar), man, tor, fre og søn (man og fre i januar)
CDG: 3x ukentlig (reduseres til 2 i januar), man, ons og fre (man og fre i januar)
"EasyJet har som mål å være en god samfunnsborger og ansetter mennesker på lokale kontrakter i åtte land over hele Europa i full overensstemmelse med nasjonale lover og anerkjenner deres fagforeninger."
Brannfakkel alert.
Basert på ordlyden i deler av pressemeldingen lurer jeg på om Easyjet på sikt ser for seg og etablere base(r) i Norge? Kan det da tenkes at de (på sikt) vil forsøke seg på Norsk innenriks?
Nei, dette er bare copy-paste fra deres standard PR. For å forsøke virke annerledes enn Ryanair og easyJet
EasyJet ønsker ikke å ta selvmord. Det er egentlig det eneste man trenger å si når man lurer på om de skal prøve seg på norsk innenriksBrannfakkel alert.
Basert på ordlyden i deler av pressemeldingen lurer jeg på om Easyjet på sikt ser for seg og etablere base(r) i Norge? Kan det da tenkes at de (på sikt) vil forsøke seg på Norsk innenriks?
https://kommunikasjon.ntb.no/presse...erer-seg-i-norge?publisherId=17421123&lang=no
Han skriver også at Easyjet vil fly LPL-OSL på 4 datoer i vinter. 28 nov, 2 des
2 og 6 jan.
Sat 30 November — Anfield
Liverpool - Man City
Sat 4 January — Anfield
Liverpool - Man Utd
Muligens en sammenheng her ...
Sistnevnte to lag skal jeg forøvrig se i Columbia om et par uker. Så er det sagt.![]()
Jamen velkommen til Sydamerika så. Jeg sidder selv her over de næste måneder![]()
Feil Columbia ...![]()
![]()
Både tider og dager på OSL-MAN er jo tilpasset fotball-reisende.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.