N NB ScanFlyer Blue 22 Oct 2004 #1 http://www.easyjet.com/da/Bestil/index.asp Ser mye bedre ut enn de forrige
Falcon ÜberScanFlyer 22 Oct 2004 #2 Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Jepps, men fremdeles det vi designere gjerne omtaler som "ketsjup-og-sennep-design".
Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Jepps, men fremdeles det vi designere gjerne omtaler som "ketsjup-og-sennep-design".
Exiz ScanFlyer Silver 22 Oct 2004 #3 Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Originally posted by Falcon Jepps, men fremdeles det vi designere gjerne omtaler som "ketsjup-og-sennep-design". Click to expand... Regner med det ikke har noe med fargen å gjøre?
Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Originally posted by Falcon Jepps, men fremdeles det vi designere gjerne omtaler som "ketsjup-og-sennep-design". Click to expand... Regner med det ikke har noe med fargen å gjøre?
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Oct 2004 #4 Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Forbedring ja, men fortsatt veldig "enkel" design i mine øyne. Men det hører vel med i filosofien at ingen dyre konsulenter skal benyttes. Virker som enkle og greie nettsider ihvertfall.
Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Forbedring ja, men fortsatt veldig "enkel" design i mine øyne. Men det hører vel med i filosofien at ingen dyre konsulenter skal benyttes. Virker som enkle og greie nettsider ihvertfall.
EB ScanFlyer Inventory Medlem 23 Oct 2004 #5 Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' To the point Falcon....
I Isbamse ScanFlyer Gold 25 Oct 2004 #6 Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Den er enkel, den virker! hva mer trengs? Men jeg synes faktisk den gamle designen var renere og mer oversiktlig.
Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Den er enkel, den virker! hva mer trengs? Men jeg synes faktisk den gamle designen var renere og mer oversiktlig.
ASK Newcomer 25 Oct 2004 #7 Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Synes den så helt grei ut jeg. Kanskje kjedelig, men brukervennlig og det er det viktigste
Replying to Topic 'easyJet med nye internettsider...' Synes den så helt grei ut jeg. Kanskje kjedelig, men brukervennlig og det er det viktigste