Eagles i Bergen ! Hva flyr de med

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Noen som vet hva disse herrene i Eagles flyr rundt i verden med ???
Kommer selv fra OSL med SK271 og får kanskje mulighet til å titte litt rundt før man må innta Bergen Festning sammen me 21999 andre !!! men et tips om hva og hvor den er parkert hadde vært fint !
De skal vdere til HEL men kanskje ikke før på Tirsdag.

Ja de fløj jo AAR-OSL lørdag aften, men jeg ved ikke med hvad....G5 eller B737 måske
hilsen
ole

De gikk av 2355, så det kan godt være de?

Konserten var noe tam første delen, men tok seg bra opp. Da er The Boss sitt oppvarmingsband ferdig og vi kan se frem til neste uke med 2x The Boss! :)

-A

De gikk av 2355, så det kan godt være de?

Konserten var noe tam første delen, men tok seg bra opp. Da er The Boss sitt oppvarmingsband ferdig og vi kan se frem til neste uke med 2x The Boss! :)

-A

Var du der og? Hvor? Jeg stod litt til høyre for han gitaristen helt til høyre (Steuart Smith), helt fremme. Var såvidt synlig på skjermen når Joe Walsh gikk rundt med kamera på lua.

Jeg sto ca 10m til høyre for miksepulten, man skal alltid ta sikte på den for å få bra lyd. Neste uke er jeg ca 10m forran pulten, begge dagene. ;)

-A

Jeg sto ca 10m til høyre for miksepulten, man skal alltid ta sikte på den for å få bra lyd. Neste uke er jeg ca 10m forran pulten, begge dagene. ;)

-A

Det stemmer nok, men jeg må innrømme at jeg er sånn som må så langt foran som mulig :colgate:. Grei nok lyd der framme og, selv om det kanskje ødela litt av opplevelsen på det som skulle vært høydepunktet for meg, nemlig soloen på Hotel California. På den annen side, så var lyden såpass "dårlig", at jeg ikke hørte de fæle blåserne som de plutselig har begynt å ha med på slutten av soloen :D. (No offence mot blåsere, men de passer bare ikke inn i verdens beste gitarsolo..)

Men til topicen igjen. Hvorfor (og hvordan?) skulle de forlate Flesland så fort? De skal jo ikke spille på noen dager, så kunne de ikke bare overnattet, og flydd f.eks til HEL via OSL på SK268 i morgen? :D.

Kanskje de ville vekk fra Bergen raskest mulig??

Det skal være så mange store konserter i Bergen i sommer, så de måtte gjøre plass til neste konsert:p

248.jpg

BTW her er maskinen de fløy med, ikke det beste bildet.
Tar jeg ikke mye feil har Scanorama et bedre bilde av den.

Yngve

Var du der og? Hvor? Jeg stod litt til høyre for han gitaristen helt til høyre (Steuart Smith), helt fremme. Var såvidt synlig på skjermen når Joe Walsh gikk rundt med kamera på lua.

og jeg som stod rett foran "The Golden Circle "og håpet på at noen kaste en øl over gjerdet til meg :colgate:
Fy f....... for en konsert !!

Back