E-3 på BGO 22.12.09

N-3PB

ScanFlyer Gold
E-3 på BGO 22.12.09

Så siluetten av E-3 da jeg var ute og kjørte i formiddag, tok derfor en kjapp tur oppom BGO for å ta bilder av den.
Fikk den på den siste runden, heldigvis :)

087.jpg

Holy Smoke, sønnen min lurte på om det brant i flyet :D

095.jpg

076.jpg

Mye snø som er brøyet opp gjør det vanskelig å ta bilder ut på rullebanen.

104.jpg

Denne tyske militær bussen kom lavt inn mot BGO da vi kjørte hjem igjen, vet ikke om den landet eller ei.
Da ble det full stopp på Flyplassveien, på med nødblink og kamera ut igjennom vinduet, ble ikke det beste bildet desverre. Førte til ilter tuting bak oss, godt det er to felt så de kunne kjøre forbi ^_^

Dett var dett!

Yngve

Re: E-3 på BGO 22.12.09

Selfølgelig kommer den dagen etter at eg var der oppe. :p Men Flotte bilder du fikk av den Yngve! :D

Fine bilder..:)

Deilig å se noe som ryker svart...:up:

SNSK

Godt jobbet Yngve. Holder meg for det meste inne i varmen nå, men skal ta meg en tur ut i Lufthavnen senere nå i denne "triste" juletid.

Stilig :up: Er lov å lage litt trafikkaos for å få et bilde av en skjelden fugl.

Er det vurdert å sette på CFM-56 motorer på kjærra, som USAF har gjort på KC-135? Ikke at jeg har noe i mot røyken altså :p

Det er jo brann som lager røyken, så din sønn har rett der... Selv om det er en kontrollert brann...

Kjempefine bilder! :D Dere er heldige som får denne på besøk så 'ofte' :)

Den luftwaffe'n har vært på flere norske flyplasser i før i år. Så ut som om den tok en low approach på OSL på flygradar'en, men vil tro den var innom MIL en tur.

Last edited:

Hyggelig at dere likte bildene, takk for tilbakemeldingene!!

Yngve

Flott fanget! Skulle ønske jeg bodde litt nærmere flyplassen så jeg fikk med meg AWACSen når den først er innom, hehe.

Skulle ønske jeg bodde litt nærmere flyplassen så jeg fikk med meg AWACSen når den først er innom

Selv med såpass kort vei som jeg har, bor på Sandsli, har jeg kommet for sent mang en gang når Awacs'en har drevet med landingsrunder.

Yngve

Back