DYs priser på IC, konkurranse og "alt som er galt" (splittet fra DY og Dreamliner)

Status
Not open for further replies.
Re: Norwegian slipper billetter til USA og Thailand

Det er bare å forvente low-low prices de første månedene, slik at man sikrer positiv dekning. Så skur man prisene opp.

Samtidig synes jeg dette er finurlig (utover elendig redigering fra vg.no):
Danske check-in.dk spekulerer i om Norwegian-boss Bjørn Kjos av taktiske grunner vil starte salget av langdistansebilletter så nært som mulig opptil SAS' offentliggjøring av nyhttps://www.facebook.com/vgreise?fref=tse, store kutt - for å understreke forskjellen på et selskap på vei opp og det kriserammede SAS.

Ser ikke for meg at dette er bra for DY, skulle heller tro at flere spaltemeter går unna for SAS sin konkurs i stedet for å dekke DY sin lansering?

Merkelig seteløsning på Dreamliner´n synes jeg, tenker da på at seteryggen ikke kan legges bak, men kun sittedelen "sklir" fram.

Er jo bare bra?? Jeg gidder ikke å sitte 7+ timer i fly bak en som lener seg bakover rett etter takeoff ;)

Er jo bare bra?? Jeg gidder ikke å sitte 7+ timer i fly bak en som lener seg bakover rett etter takeoff ;)

Bra for den som sitter bak, men ser for meg at man blir fortere sliten i ryggen/korsryggen slik ;)

Bare det er billig nok så er folk omtrent villige til å stå til Bangkok.

Re: DYs priser på IC, konkurranse og "alt som er galt" (splittet fra DY og Dreamliner

Tilfeldig at det kommer samme dag som SAS kommer med sine kuttplaner?

Re: DYs priser på IC, konkurranse og "alt som er galt" (splittet fra DY og Dreamliner

Tilfeldig at det kommer samme dag som SAS kommer med sine kuttplaner?

Neppe, er jo en utmerket måte å få frem kontrastene.

Hvis det nå er slik at SAS kommer med bare kutt.

Det er jo ikke sånn at de gjør så mye de kan for å pine passasjerene sine :D Ut fra den plassen de har til rådighet per sete tipper jeg de gjør det de kan for å få best mulig komfort, slik at folk oppfatter det som litt premium lavkost.

Jeg er veldig spent og sitter klar til å handle som en gal, men det tar tid altså.

Ser at Norwegian nå har lagt til USA og Thailand på sitt interaktive rutekart. Blir en ny stor dag for Norwegian og norsk luftfart i morgen - selv om de neppe vil by på så veldig billige billetter når det kommer til stykke. Folk er jo villige til å betale mer, og det er bra!

Det ska spännande att se om 787 linjerna först kommer flygas från Stockholm eller Oslo.

Jeg tipper kombinasjon av Arlanda og Oslo.

Nå har SAS utsatt resultater og spareplaner til 12. nov pga. forhandlinger med banker, og E24 skriver noe sånn som at Norwegian får kose seg med oppmerksomheten alene.

Nå har SAS utsatt resultater og spareplaner til 12. nov pga. forhandlinger med banker, og E24 skriver noe sånn som at Norwegian får kose seg med oppmerksomheten alene.

Og jeg skulle tro det bare var positivt for DY.. Hvorfor kjempe om spalteplass med SAS når de heller kan kjøre et par dager med LH nyheter selv?

Status
Not open for further replies.
Back