E Eidesen ScanFlyer Blue 3 Nov 2010 #1 Noen som har mulighet til å sjekke hvilket individ som skal frakte meg til trønder hovedstaden i morra ? DY 752
Noen som har mulighet til å sjekke hvilket individ som skal frakte meg til trønder hovedstaden i morra ? DY 752
G Glenn ScanFlyer Gold 3 Nov 2010 #2 Tipper på DYA, den har fløyet ganske mye OSL-TRD-OSL i det siste.. En annen får bekrefte det senere..
Tipper på DYA, den har fløyet ganske mye OSL-TRD-OSL i det siste.. En annen får bekrefte det senere..
E Eidesen ScanFlyer Blue 3 Nov 2010 #4 Takk for tilbakemeld Det var det jeg håpa på. Da er det bare å glede seg
LN-REF ScanFlyer Gold Medlem 4 Nov 2010 #5 Glenn said: Tipper på DYA, den har fløyet ganske mye OSL-TRD-OSL i det siste... Click to expand... Det var da voldsomt også da som denne har flydd denne strekninga når man sjekker Flight24
Glenn said: Tipper på DYA, den har fløyet ganske mye OSL-TRD-OSL i det siste... Click to expand... Det var da voldsomt også da som denne har flydd denne strekninga når man sjekker Flight24
G Glenn ScanFlyer Gold 4 Nov 2010 #6 LN-REF said: Det var da voldsomt også da som denne har flydd denne strekninga når man sjekker Flight24 Click to expand... Ja, ser ut som den har 'base' i TRD for tiden.
LN-REF said: Det var da voldsomt også da som denne har flydd denne strekninga når man sjekker Flight24 Click to expand... Ja, ser ut som den har 'base' i TRD for tiden.