P Paradigma Newcomer 20 Dec 2012 #1 Noen som kan hjelpe meg med regnr til disse to flightene i morgen? Gleder meg til 3 timer på OSL, blir sikkert en del stressa julepassasjerer å glane på. God Jul folkens!
Noen som kan hjelpe meg med regnr til disse to flightene i morgen? Gleder meg til 3 timer på OSL, blir sikkert en del stressa julepassasjerer å glane på. God Jul folkens!
Jeremiassen ScanFlyer Blue 20 Dec 2012 #2 751 sier per nå NGF OG 334 sier NGG dette kan jo fort endres slik det er på osl nå
L Lasse ScanFlyer Blue 20 Dec 2012 #3 Dersom spådommene holder mål kan en hvertfall ikke klage på gamle og slitne fly. Første turen til NGG dette?
Dersom spådommene holder mål kan en hvertfall ikke klage på gamle og slitne fly. Første turen til NGG dette?
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 20 Dec 2012 #6 Lasse said: Dersom spådommene holder mål kan en hvertfall ikke klage på gamle og slitne fly. Første turen til NGG dette? Click to expand... Det er helt korrekt. Flyr t/r BDU i morgen før den tar turen til SVG.
Lasse said: Dersom spådommene holder mål kan en hvertfall ikke klage på gamle og slitne fly. Første turen til NGG dette? Click to expand... Det er helt korrekt. Flyr t/r BDU i morgen før den tar turen til SVG.
P Paradigma Newcomer 21 Dec 2012 #7 Herlig, i fjor på denne tiden fløy jeg til BDU med et ti dager gammelt fly. Da var vi ca 15 pax, blir nok litt trangere i dag.
Herlig, i fjor på denne tiden fløy jeg til BDU med et ti dager gammelt fly. Da var vi ca 15 pax, blir nok litt trangere i dag.