-Daniel92 ScanFlyer Blue 28 Jun 2011 #1 Kan noen være en engel for meg å finne reg på Norwegianflyet som skal ta meg til Kypros torsdag kveld? TUSEN TAKK FOR SVAR!!! Hvis jeg får
Kan noen være en engel for meg å finne reg på Norwegianflyet som skal ta meg til Kypros torsdag kveld? TUSEN TAKK FOR SVAR!!! Hvis jeg får
T Thomas ScanFlyer Rusty 28 Jun 2011 #2 Veldig tidlig å si, men ser ut som -NOR enn så lenge. Du får nok heller titte ekstra godt på nesehjulet når du går ombord
Veldig tidlig å si, men ser ut som -NOR enn så lenge. Du får nok heller titte ekstra godt på nesehjulet når du går ombord
-Daniel92 ScanFlyer Blue 28 Jun 2011 #3 Thomas said: Veldig tidlig å si, men ser ut som -NOR enn så lenge. Du får nok heller titte ekstra godt på nesehjulet når du går ombord Click to expand... . Hvis det er det, så takk! Du har nå blitt kåret til min nye engel, hehe! jeg trenger ikke se på nesehjulet, jeg ser bare på halen vet alle heltene de har der. Hvilken side finner du dette på?
Thomas said: Veldig tidlig å si, men ser ut som -NOR enn så lenge. Du får nok heller titte ekstra godt på nesehjulet når du går ombord Click to expand... . Hvis det er det, så takk! Du har nå blitt kåret til min nye engel, hehe! jeg trenger ikke se på nesehjulet, jeg ser bare på halen vet alle heltene de har der. Hvilken side finner du dette på?
-Daniel92 ScanFlyer Blue 29 Jun 2011 #5 Thomas said: Din engel har dette som jobb, der finner jeg det Click to expand... Blir det NOR og Povel Ramel?
Thomas said: Din engel har dette som jobb, der finner jeg det Click to expand... Blir det NOR og Povel Ramel?
-Daniel92 ScanFlyer Blue 29 Jun 2011 #7 Snowman OSL said: Nei, er endret til NON. NOR stikker til Ålesund istedet.. Click to expand... omg -.- jeg vil ha DYC, DYF eller DYO internett vettu. klarer seg ikke uten! hihi.... håper jeg får en annen enn NON. kjedeliiiiig.
Snowman OSL said: Nei, er endret til NON. NOR stikker til Ålesund istedet.. Click to expand... omg -.- jeg vil ha DYC, DYF eller DYO internett vettu. klarer seg ikke uten! hihi.... håper jeg får en annen enn NON. kjedeliiiiig.
-Daniel92 ScanFlyer Blue 30 Jun 2011 #8 Snowman OSL said: Nei, er endret til NON. NOR stikker til Ålesund istedet.. Click to expand... Har det blitt endra igjen? sorry for mas altså..
Snowman OSL said: Nei, er endret til NON. NOR stikker til Ålesund istedet.. Click to expand... Har det blitt endra igjen? sorry for mas altså..