oddi ScanFlyer Silver 26 Nov 2009 #1 Hei Skal bortom OSL den 10 desember og derfor lurte jeg på om noen vet hvilken type de er satt opp med ?? Rutenumrene er DY521 med 32 seterader og DY544 med 25 seterader Hilsen Oddi Last edited: 26 Nov 2009
Hei Skal bortom OSL den 10 desember og derfor lurte jeg på om noen vet hvilken type de er satt opp med ?? Rutenumrene er DY521 med 32 seterader og DY544 med 25 seterader Hilsen Oddi
A akira Scanflyer Silver 26 Nov 2009 #2 Re: Variasjon av Norwegians flytyper DY521 er nok med en B737-800. DY544 er en B737-300, muligens en 800'er her
Re: Variasjon av Norwegians flytyper DY521 er nok med en B737-800. DY544 er en B737-300, muligens en 800'er her
oddi ScanFlyer Silver 26 Nov 2009 #3 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Takk da håper jeg på LN-NOS en av turene
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 27 Nov 2009 #4 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Hvorfor håper du på LN-NOS? Den er jo gammel og sliten.
LN-AØR ScanFlyer Crusty 27 Nov 2009 #5 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Det med flytype kan forøvrig lett sjekkes her: http://wftc2.e-travel.com/pl/availa...SESSION_ID=&SERVLET_NAME_KEY=AirSearchServlet
Re: Variasjon av Norwegians flytyper Det med flytype kan forøvrig lett sjekkes her: http://wftc2.e-travel.com/pl/availa...SESSION_ID=&SERVLET_NAME_KEY=AirSearchServlet
oddi ScanFlyer Silver 27 Nov 2009 #6 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Vede said: Hvorfor håper du på LN-NOS? Den er jo gammel og sliten. Click to expand... Har aldri reist med LN-NOS Så jeg håper og få den i loggboken min.
Re: Variasjon av Norwegians flytyper Vede said: Hvorfor håper du på LN-NOS? Den er jo gammel og sliten. Click to expand... Har aldri reist med LN-NOS Så jeg håper og få den i loggboken min.
Lennart ScanFlyer Rusty 27 Nov 2009 #7 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Eg reiser den 11. desember. Gidder ikke å være der torsdagen når Obama kommer onsdags kveld
Re: Variasjon av Norwegians flytyper Eg reiser den 11. desember. Gidder ikke å være der torsdagen når Obama kommer onsdags kveld
oddi ScanFlyer Silver 27 Nov 2009 #8 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Jeg tar det som en vanlig spottertur og så får jeg se om jeg ser AF1
Re: Variasjon av Norwegians flytyper Jeg tar det som en vanlig spottertur og så får jeg se om jeg ser AF1
svgspotter ScanFlyer Gold 27 Nov 2009 #9 Re: Variasjon av Norwegians flytyper Vede said: Hvorfor håper du på LN-NOS? Den er jo gammel og sliten. Click to expand... Nei En stålt sterling maskin! den er så god som ny! ld
Re: Variasjon av Norwegians flytyper Vede said: Hvorfor håper du på LN-NOS? Den er jo gammel og sliten. Click to expand... Nei En stålt sterling maskin! den er så god som ny! ld
Aleksander Maaland ScanFlyer Silver 27 Nov 2009 #10 Re: Variasjon av Norwegians flytyper oddi said: Har aldri reist med LN-NOS Så jeg håper og få den i loggboken min. Click to expand... ...Du har jo ikke fløyet mer en 20% nax uans...
Re: Variasjon av Norwegians flytyper oddi said: Har aldri reist med LN-NOS Så jeg håper og få den i loggboken min. Click to expand... ...Du har jo ikke fløyet mer en 20% nax uans...