T Thomas ScanFlyer Rusty 10 Apr 2013 #5 Michael har samme tilgang som meg og kan helt sikkert hjelpe deg videre om du har behov for reg's
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 10 Apr 2013 #7 Det var mere hvis du ville poste morgendagens flighter ud og ind af CPH. Det er helt ok hvis du ikke kan, jeg vil jo helts ikke presse jer. Hilsen Jonas
Det var mere hvis du ville poste morgendagens flighter ud og ind af CPH. Det er helt ok hvis du ikke kan, jeg vil jo helts ikke presse jer. Hilsen Jonas
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 10 Apr 2013 #8 Hvis der kommer ændringer i programmet, med LNDYR NAX3540 på fredag, kan i så ikke lige skrive ?
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 12 Apr 2013 #9 DY3540 idag Hej! Er det stadig LNDYR der er satt opp på ruten til Amsterdam fra København ? Hilsen Jonas
DY3540 idag Hej! Er det stadig LNDYR der er satt opp på ruten til Amsterdam fra København ? Hilsen Jonas
L LN-KRF ScanFlyer Gold 12 Apr 2013 #10 Re: DY3540 idag Fortsatt LNDYR som tar den turen ja God tur til AMS, og god helg!
J Jonas Henriksen ScanFlyer Blue 12 Apr 2013 #12 Re: DY3540 idag Jeg skal flyve den på min simulator og fortsæt rigtig god dag