gottols ScanFlyer Blue 10 Dec 2008 #1 Hei ! Noen som har info om hvilken maskin som er satt opp til å utføre flygningen KRK-RYG som flight DY2913 fredag 12. desember 2008 ?? På forhånd takk, Geir Otto
Hei ! Noen som har info om hvilken maskin som er satt opp til å utføre flygningen KRK-RYG som flight DY2913 fredag 12. desember 2008 ?? På forhånd takk, Geir Otto
gottols ScanFlyer Blue 10 Dec 2008 #3 Vede said: Blir ikke avgjort før torsdag kveld. Click to expand... Hei Vede og tusen takk for info ! Har du mulighet til å komme med reg. etter dette tidspunkt ?? På forhånd mange takk. Med hilsen, Geir Otto
Vede said: Blir ikke avgjort før torsdag kveld. Click to expand... Hei Vede og tusen takk for info ! Har du mulighet til å komme med reg. etter dette tidspunkt ?? På forhånd mange takk. Med hilsen, Geir Otto
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 11 Dec 2008 #4 Skal prøve å huske på deg. Men det er sikkert andre som er før meg.
gottols ScanFlyer Blue 11 Dec 2008 #5 Vede said: Skal prøve å huske på deg. Men det er sikkert andre som er før meg. Click to expand... Takker og bukker ..
Vede said: Skal prøve å huske på deg. Men det er sikkert andre som er før meg. Click to expand... Takker og bukker ..
gottols ScanFlyer Blue 12 Dec 2008 #7 Vede said: LN-KKB er satt opp. Click to expand... I thank u much !!