Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Vede
Dette er vel lenge siden vi kunne se på OSL:
Norwegian 62 5 92%
Originally posted by Tommy777
Dette lar seg vel løse når de har den nye flåten på plass. Eller?? Uansett, alle forretningsreisende har forlatt skuta for lengst før det skjer..
Originally posted by TOS
Nå har det vel vist seg at de reisende har forbløffende dårlig hukommelse. Jeg husker veldig mange kommentarer i media i forbindelse med alt tullet SAS slet med for ikke så altfor lenge siden - da var det veldig mange som aldri skulle fly med SAS mer, og det var også forretningsreisende. Det virker som om mange har glemt dette, iallefall om man skal tro på økningen i antall reisende ombord på flyene.
Originally posted by Flyer
Det er sant at passasjerer kommer over slikt, men inntrykket sitter lenge i. Det er nok likevel en forskjell fra SAS, selv om de også har hatt dårligere perioder enn nå. Det dårligste de har hatt siste 12 måneder er februar i år, med en punktlighet på 75%. Tror aldri de har vært under 50, slik DY nå dessverre er.
Originally posted by Tommy777
Det er greit at folk har daarlig hukommelse, men dersom man som forretningsreisende opplever store forsinkelser og det finnes et alternativ som er bedre, er det meget toeft aa vinne disse kundene tilbake. Er viktig aa forstaa at pris ofte ikke er det viktigste for forretningsreisende.
Det som sleske Kjos har paa sin side er at dersom han faar orden paa ting, er det jo bare aa vente paa neste SAS streik for aa vinne kundene tilbake![]()
Det som sleske Kjos har paa sin side.....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.