• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY skærer ned på dansk indenrigs

Re: DY skærer ned på dansk indenrigs

Når Norwegian nå setter inn 4 ukentlige avganger, er dette en kapasitetsøkning på 190% (733) i forhold til tilbudet gjennom sammarbeidet med Wings of Bornholm.
Skulle Norwegian velge å sette inn 738 på ruten er dette en kapasitetsøkning på 265%!

Bare Norwegians 4 ukentlige avganger representerer en kapasitet som er 2% høyere (733) og 29% høyere (738) enn hele totaltilbudet med 17 ukentlige avganger med SAAB 340.

Så jo da, Norwegian reduserer...........

Hvordan blir det regnestykket nå Martin? ;)
 
Re: DY skærer ned på dansk indenrigs

Ikke overraskende at de trækker sig. Den rute var dødsdømt fra starten. Ser ud til at DY trækker sig lidt fra deres mission mod Cimber's kerneruter og at de ikke er lykkedes helt som planlagt med den mission. Bliver spændende at se om de kan tjene penge på KRP. Pt. ser det ihvertfald ud til at det er svært med de lave billetpriser de kører med.
 
Re: DY skærer ned på dansk indenrigs

Ikke desto mindre er der i dag en artikel på bornholmstidende.dk om at DY ønsker at flyve 2x dagligt mellem CPH og RNN så snart de har flykapaciteten til det...

Nogen der ved hvordan der går for DY på AAL og KRP?
 
Back
Top