DY Køben-Dubai

Re: DY Køben-Dubai

De fleste er gamle? De har vel 13-14 stk og de har vel 2-3 tidligere spanske maskiner og 2-3 tidligere Sterlingmaskiner? Det blir vel rundt halvparten? :)

Jeg mente ikke gamle i den forstand, men maskiner uten de nye setene er her "gamle".

Jeg har jo flydd DXB noen ganger, både fra OSL og ARN. Fra OSL har det vært alt fra turister som skal til DXB, FN folk som skal til Kabul f.eks. Til Business PAX som skal på jobb og alt i mellom...
Fra ARN har det vært mye av det samme pluss mye folk som skal videre med lavpris selskaper fra DXB.
Og du skal vel ikke se bort ifra at det er noen dansker som skal til Asia og ser det blir billigere med DY og flybytte i DXB til et annet lavpris selskap derfra.

Jeg ser når jeg sjekker inn for et ikke-skandinavisk nettverksselskaps ruter som ender opp i Dubai at mange videre fra Dubai flyr med seperate billetter med diverse selskap til steder som Kabul/Afganistan og Somalia... Så det er nok et visst marked der også - bare det er billig nok...

Jeg ser når jeg sjekker inn for et ikke-skandinavisk nettverksselskaps ruter som ender opp i Dubai at mange videre fra Dubai flyr med seperate billetter med diverse selskap til steder som Kabul/Afganistan og Somalia... Så det er nok et visst marked der også - bare det er billig nok...

En "god bekjent" som måtte på tjenestereise til Afghanistan tidligere i år fløy Lufthansa ned til Dubai også Safi og Kam Air (en hver vei) videre derfra

Men vedkommende fløy business class så det var ikke prisen som var avgjørende

Både Safi og Ariana til Kabul - samt Daallo Airlines til Somalia comes to my mind som videreforbindelser ticketed separat...

Back