sail4fun ScanFlyer Mile High Club 9 Aug 2008 #1 Så noen bilder fra Lørdagen@DUS Air Berlin som brukte flere meter en alle andre denne morgene , trodde nesten de skulle avbrudt. Last edited: 10 Aug 2008
Så noen bilder fra Lørdagen@DUS Air Berlin som brukte flere meter en alle andre denne morgene , trodde nesten de skulle avbrudt.
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 9 Aug 2008 #8 Hm, sitter på CPH og ser at jeg har lagt ut noen feil img..., sorry får rette opp når jeg har et stabilt underlag
Hm, sitter på CPH og ser at jeg har lagt ut noen feil img..., sorry får rette opp når jeg har et stabilt underlag
LN-MOW Flyklapper Medlem 10 Aug 2008 #11 Skikkelig busy der på Legoland! :lol: Keep 'em coming - en dag blir vel flyene dine store også.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 10 Aug 2008 #12 Fine bilder! Lurte bare på om noen vet hva Lufthansen bruker A340 på fra DUS? BF:cool2
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 10 Aug 2008 #15 Jepp, Også Toronto maskinen var en A340 . ORD maskinen så jeg ikke noe til.
R Rossiyskie Avialinii ScanFlyer Gold 10 Aug 2008 #16 Flotte bilder, men hvor ble det av Rossiya sin Tupolev?:devot:
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Aug 2008 #17 Fine bilder, selv om du kanskje kunne ha zoomet litt mer på enkelte av dem...
Lennart ScanFlyer Rusty 11 Aug 2008 #18 Noen dager er det 3 A340'er der, mens andr dager er det 2 A340-avganger Spør meg ikke om hvilke dager
Noen dager er det 3 A340'er der, mens andr dager er det 2 A340-avganger Spør meg ikke om hvilke dager
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 11 Aug 2008 #19 Well , nå har jeg i alle fall fått Paint Shop Pro inn på PC'n så editering burde bli noe enklere......
Well , nå har jeg i alle fall fått Paint Shop Pro inn på PC'n så editering burde bli noe enklere......
sail4fun ScanFlyer Mile High Club 11 Aug 2008 #20 Noen minutter senere med Paint Shop Pro Photo X2 Blue Wings S7 Wir Lieben Fliegen , det gjør vel vi også ... AB fra New York (?) LH til New York Delta
Noen minutter senere med Paint Shop Pro Photo X2 Blue Wings S7 Wir Lieben Fliegen , det gjør vel vi også ... AB fra New York (?) LH til New York Delta