Dugnad?

Skal vi se: 1000 OSL-ORD, ankomst 1130 lokal tid. ORD-MIA 1230 ankomst 1630. MIA-OSL avgang 1730 ankomst OSL 0900..

ORD-MIA er det vel ikke lov å selge billetter??

Vi får se hva Sindreh finner ut av. Tror det kan bli en utfordring for ham dette.

Angående billetter ORD-MIA så tror jeg det samme. Vi kan ringe Virgin America å spørre, de er vel eksperter på akkurat det :D

Vi kan sende eposter til de forskjellige flyplassene å høre hvordan mulighetene får å få sloter, som passer inn, er :)

Vede: telefon nummeret er 22000000 :D
 
Det blir færre og færre ruter til ATL dette.....sorry igjen LN-MOW

Alreit, alreit jeg har sett hva som kommer........Vi trenger et fly til!!

Vi har noen logistikk messige utfordringer i forhold til antall ruterog flights, er viljen stor, men evnen liten med kun et fly i flåten. Vi kan gjøre som SAS å diskutere dette frem og tilbake, og flytte litt på avganger her og der. Mye ord lite handling der i gården. I forumet, gjør vi det bare.

Ln-MOW må definitvt komme seg hjem engang i blant!

I tillegg kan vi i størregrad gjennomføre vedlikehold når vi har to fly!
 
Tror vi foreløpig baserer oss på en maskin, så kan vi se på utvidelse senere. Først se om vi får det til med den ene FedEx maskinen :)
 
Som D-of-S&M foreslår jeg at vi forsøker å rette oss inn mot et segment som er villig til å betale for et premium-produkt, slik at vi får økonomi i étt fly. Ingen tvil om at vi må se utenfor og bortenfor riksgrensene for å få til dette, og slikt sett kommer Open Skies-avtalen just in time. BA starter Open Skies med 757, men hva er vel dét når vi kan tilby en DC10 i lekker nyrestaurert stand? Her lukter $$ lang vei.
 
Tror vi foreløpig baserer oss på en maskin, så kan vi se på utvidelse senere. Først se om vi får det til med den ene FedEx maskinen :)

Du har rett, vi må få dette til å gå med et fly.

Tøft design på flyet, jeg har tro på retro varianten. Den var virkelig fin på DC 10, og synd at den forsvant, men nå kommer den igjen (nesten).

Vi trenger en hjemmeside, med en god og ryddig layout! Hvem skal være ansvarlig for ecommerce, jeg overlater ansvaret for å staffe opp e-kanaler til Blubird.

I tillegg må vi ha en strategi for hvordan billettene skal selges. Jeg foreslår en mest mulig nettbasert løsning. Kostnadsmessig er det ganske fornuftig, samtidig som vi må prøve å få solgt billetter gjennom SAS' sin nettside. Det vil gi oss en verdifull feed i Skandinavia, samt gjennom Star Alliance systemet på verdensbasis.
 
Vi trenger en hjemmeside, med en god og ryddig layout! Hvem skal være ansvarlig for ecommerce, jeg overlater ansvaret for å staffe opp e-kanaler til Blubird.

I tillegg må vi ha en strategi for hvordan billettene skal selges. Jeg foreslår en mest mulig nettbasert løsning. Kostnadsmessig er det ganske fornuftig, samtidig som vi må prøve å få solgt billetter gjennom SAS' sin nettside. Det vil gi oss en verdifull feed i Skandinavia, samt gjennom Star Alliance systemet på verdensbasis.

Jeg tror Farmer kan hjelpe mye på dette feltet, både med å selge billetter å drive webpage. Vil anta at du har vært inne på siden han driver, PeopleExpress.
 
Kanskje vi skal hive oss på SVG-Houston også så ryktene har snakkt om nå i 20år? ;)
 
Kanskje vi skal hive oss på SVG-Houston også så ryktene har snakkt om nå i 20år? ;)

Kanskje det, siden Sindreh vil ha med BGO så kan vi godt ha med SVG også, men så var spørsmålet; skal vi fly OSL-SVG-IAH-OSL eller OSL-IAH-SVG-OSL?

Men egentlig synes jeg vi foreløpig skal holde oss til OSL og ORD, IAH, MIA, SEA(?) og ATL
 
Kanskje det, siden Sindreh vil ha med BGO så kan vi godt ha med SVG også, men så var spørsmålet; skal vi fly OSL-SVG-IAH-OSL eller OSL-IAH-SVG-OSL?

Men egentlig synes jeg vi foreløpig skal holde oss til OSL og ORD, IAH, MIA, SEA(?) og ATL

Selv om jeg er fra Bergen syntes jeg vi godt kan droppe BGO, frem til vi får fly to (får vi får fly to etterhvert:-D). Samtidig tror også vi kanskje burde tatt ut SEA av rutenettet til fordel for Houston. Houston er en oljeby, det er mye cash innvolvert på oljeruter! Dog, Sindreh må få ha siste ordet her.
 
Selv om jeg er fra Bergen syntes jeg vi godt kan droppe BGO, frem til vi får fly to (får vi får fly to etterhvert:-D). Samtidig tror også vi kanskje burde tatt ut SEA av rutenettet til fordel for Houston. Houston er en oljeby, det er mye cash innvolvert på oljeruter! Dog, Sindreh må få ha siste ordet her.

Tror vi i styret (:D) tar den besluttingen samlet. Men vi får se hvordan rutetabell forslaget hans ser ut når den er klar
 
OSL, ORD, IAH, MIA, SEA(sommer), SVG og ATL.

Hvis det ikke kommer for store innvendinger, så setter jeg igang med rutenett imorgen.
Jeg har faktisk tro på at vi kan få dette til på ekte, hvis vi bare har nok stå på vilje!
 
OSL, ORD, IAH, MIA, SEA(sommer), SVG og ATL.

Hvis det ikke kommer for store innvendinger, så setter jeg igang med rutenett imorgen.
Jeg har faktisk tro på at vi kan få dette til på ekte, hvis vi bare har nok stå på vilje!

Foreløpig dropp SVG, så skulle planen se ut til å kunne gå med god margin, så kan vi vurdere å legge til SVG. Samme gjelder for BGO og CPH.

Vede: Selvsagt er det ekte :rolleyes:
 
Jeg har vært alvorlig heletiden jeg :-D.

Jeg er ikke så bekymret for oljeprisen, jeg velger å se bort fra den i min equation.
 
Back
Top