Dublin

roy

ScanFlyer Blue
Hei

I juli skal jeg til Dublin som å slappe av. Og som de fleste andre her inne slapper jeg best av ved siden av en rullebane. Jeg har bestilt meg hotel på Charton Dublin Airport hotel. Noen som har erfaringer fra d hotellet. Ser på bilder på nettsiden at det er nært rullebane og jeg har bestilt rom med balkong mot rullebanen.
Er det noe fly museum eller lignende i Dublin?

I juli skal jeg til Dublin som å slappe av. Og som de fleste andre her inne slapper jeg best av ved siden av en rullebane. Jeg har bestilt meg hotel på Charton Dublin Airport hotel. Noen som har erfaringer fra d hotellet. Ser på bilder på nettsiden at det er nært rullebane og jeg har bestilt rom med balkong mot rullebanen.
Er det noe fly museum eller lignende i Dublin?

Har nå flere netter på Carlton enn jeg kan telle og det er et helt ok hotel. På balkongen får du god oversikt over hva som skjer på flyplassen og det skulle være mulig å få masse bilder uten alt for mye forstyrrende gjerder etc. litt avhengig av hvor rommet ditt er. Hotellet er rett ved terskelen på RWY28.

Så vidt jeg vet er der ikke noe flyrelaterte museer i Dublin, men det skal jeg ikke si sikkert! Det er nå enkelt å komme seg til byen fra hotellet siden de lokale bussene (nr. 16 tror jeg det er) stopper rett utenfor, evt. kan du ta gratis transport til terminalen og gå derfra. De lokale bussene er klart billigst sammenlignet med Aircoach. Vær obs på at de kun tar korrekt sum på de lokale bussene siden de ikke gir vekslepenger!

Ikke gro fast på flyplassen. Dublin har også mange bra puber og god drikke å tilby! :D:drink

Back