T T.A.K ScanFlyer Blue 21 Jan 2011 #21 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Den datt i innboksen min også, så særlige vinnersjanser er det vel gjerne lite av..
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Den datt i innboksen min også, så særlige vinnersjanser er det vel gjerne lite av..
Redcap ScanFlyer Silver 21 Jan 2011 #22 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Eposten er kommet til meg også.
jameson82 Flysitter 21 Jan 2011 #23 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Ser ut som det går å melde seg på enda http://survey.guldmail.se/survey/?menuId=116&surveyId=5dcdb5154f225022fb8a9d23fe6a348f&language=en
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Ser ut som det går å melde seg på enda http://survey.guldmail.se/survey/?menuId=116&surveyId=5dcdb5154f225022fb8a9d23fe6a348f&language=en
M Mchansern ScanFlyer Blue 21 Jan 2011 #24 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. WOHO!!! Jeg kom videre til finalen! En seier er innen rekkevidde! *se denne tråden* Pokker.
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. WOHO!!! Jeg kom videre til finalen! En seier er innen rekkevidde! *se denne tråden* Pokker.
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 21 Jan 2011 #25 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Ha ha ha. Fikk den jeg også. Tipper Lufthansa marketing kunne trengt et kurs i sosiale mediers påvirkning av hverdagen. Kanskje CK kan dra inn noen konsulenttimer. Føler meg sikker på seieren nå
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Ha ha ha. Fikk den jeg også. Tipper Lufthansa marketing kunne trengt et kurs i sosiale mediers påvirkning av hverdagen. Kanskje CK kan dra inn noen konsulenttimer. Føler meg sikker på seieren nå
LNv22 ScanFlyer Gold 21 Jan 2011 #26 Jeg er med også! Polaris said: "Johannesburg, jeg vil!" går vel sånn ca akkurat innenfor grensa... :lol: Click to expand... Haha!
Jeg er med også! Polaris said: "Johannesburg, jeg vil!" går vel sånn ca akkurat innenfor grensa... :lol: Click to expand... Haha!
T TommyL Trangsynt 21 Jan 2011 #27 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Er jammen med jeg og! Ja da trenger dere ikke å svare folkens, har seieren innenfor rekkevidde!
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Er jammen med jeg og! Ja da trenger dere ikke å svare folkens, har seieren innenfor rekkevidde!
LN-FHU Superflyer 21 Jan 2011 #28 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. * HRMPFF *.............
E Egenes ScanFlyer Gold 22 Jan 2011 #29 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Og jeg som trodde jeg var en av de få utvalgte...
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Og jeg som trodde jeg var en av de få utvalgte...
SeatBelt ScanFlyer Gold 22 Jan 2011 #30 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Her er det også en finalist...
Polaris Free Luigi 22 Jan 2011 #31 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. For de som enda ikke har forstått det er alle som deltok i første del - med i andre del. He he.
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. For de som enda ikke har forstått det er alle som deltok i første del - med i andre del. He he.
Superhai ScanFlyer Rusty 22 Jan 2011 #32 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Polaris said: For de som enda ikke har forstått det er alle som deltok i første del - med i andre del. He he. Click to expand... Alle skal få? Kanskje LH er elskverdig nok til å følge samme linje helt til når også premiene skal deles ut
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Polaris said: For de som enda ikke har forstått det er alle som deltok i første del - med i andre del. He he. Click to expand... Alle skal få? Kanskje LH er elskverdig nok til å følge samme linje helt til når også premiene skal deles ut
H Hermann SF ScanFlyer Silver 23 Jan 2011 #33 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Jammen så artig at alle får da del i finalen, da bør det ikke bli noe tull og sure miner...:lol: Vel, hadde jo vært artig om en av oss her inne vinner Lykke til !
Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Jammen så artig at alle får da del i finalen, da bør det ikke bli noe tull og sure miner...:lol: Vel, hadde jo vært artig om en av oss her inne vinner Lykke til !
M Mchansern ScanFlyer Blue 23 Jan 2011 #34 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Når trekkes vinneren?
SQ 777 ScanFlyer Mile High Club Medlem 23 Jan 2011 #35 Re: Du har gått videre til finale i Lufthansas konkurranse. Kan jo alle bli enige om samme svar ?