Hvorfor bruker du ikke funksjonen hvor de ringer tilbake?
Totaltid: 1 time 21 minutter 44 sekunder. Dama var hyggelig og beklaget ventetiden, men det virket som hun måtte grave masse i systemet før hun kunne få det frem. Kunne ikke slike kvitteringer bare autogenereres med et par tastetrykk?
Hva skjedde med “Service And Simplicity” ?
Jeg har også lurt på ventetidene kontra kønummerene man får der før. Trodde en tid det var slik at man havnet i kø hos en bestemmt kundebehandler med en gang, og at det var derfor det gikk så sakte frem i køen, men dette ble tilbakevist av andre, så det er nok bare en ekstremt langsom progresjon.
Du bør vel kanskje legge til at du tilhører den priviligerte EBG-kasten, som gir vesentlig raskere behandlingstid enn f. eks. lavkasten EBB (ev. ingen status)Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.
Den klare og tydelige beskjeden fra SAS er vel de at kun ønsker kunder som allerede har statuskort og andre bes vennligst benytte Norwegian eller KLM.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.