Du er nummer seks i køen...

Isbamse

ScanFlyer Gold
Du er nummer seks i køen...

...og det har jeg vært et kvarter. SAS trenger å få noen flere til å ta telefonen :angry:

(Ja, det er noe som ikke kan gjøres på nettet).

Sånn, frustrasjon ute!:cool:

Re: Du er nummer seks i køen...

Det hjelper mot min dårlige samvittighet, de gangene jeg er litt treg til å ta telefonen. :)

Der passerte vi en time...

Kan de som har ansvaret for slikt hos SAS slå opp på "service"?:google

Hvorfor bruker du ikke funksjonen hvor de ringer tilbake?

Det er faktisk temmelig ille med den ventetiden de har. Det er grusomt å vente så lenge for å rette på en bestilling osv.

På mandag var jeg nummer 23 i køen før jeg tastet in EB nummer.

Callbacken syntes jeg følger Murphys Law, og ringer deg 2 timer etterpå i det det passer minst.

Rart de kan holde på med dette år etter år.

Totaltid: 1 time 21 minutter 44 sekunder. Dama var hyggelig og beklaget ventetiden, men det virket som hun måtte grave masse i systemet før hun kunne få det frem. Kunne ikke slike kvitteringer bare autogenereres med et par tastetrykk?

Totaltid: 1 time 21 minutter 44 sekunder. Dama var hyggelig og beklaget ventetiden, men det virket som hun måtte grave masse i systemet før hun kunne få det frem. Kunne ikke slike kvitteringer bare autogenereres med et par tastetrykk?

Kvifor kunne du ikkje sende mail til dei då? Det går oftast mykje raskare. Og dersom du hadde bestilt på www.wideroe.no, kunne du ha gått på "mine kvitteringer" og fått kvitteringa der! :)

Er det noe jeg missliker med SAS så er det ventetiden på tlf ja. De burde ansette 10-15 folk til som kunne tatt opp telefonen på de mest travle tidene. Men antar at det er pengeproblemer som holder dem tilbake.

Nei, hvorfor skal man i det hele tatt sitte i telefonkø for å få en kvittering? Mer automatisering/selvbetjening, chat og kjapp emailrespons så kan de legge ned hele callsenteret. Et callsenter burde i dag kun være for 'spesielt interesserte'.

Og denne gangen har jeg bare vært nummer en i køen i et kvarter. Jobber det bare et menneske der? Startet som nr en, så jeg valgte ikke å bli ringt opp igjen. Big mistake...

Jeg har også lurt på ventetidene kontra kønummerene man får der før. Trodde en tid det var slik at man havnet i kø hos en bestemmt kundebehandler med en gang, og at det var derfor det gikk så sakte frem i køen, men dette ble tilbakevist av andre, så det er nok bare en ekstremt langsom progresjon.

Jeg har også lurt på ventetidene kontra kønummerene man får der før. Trodde en tid det var slik at man havnet i kø hos en bestemmt kundebehandler med en gang, og at det var derfor det gikk så sakte frem i køen, men dette ble tilbakevist av andre, så det er nok bare en ekstremt langsom progresjon.

Og sikkert en stabil gjeng med EBS og EBG som jevnlig spretter inn foran i køen...

Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.

Jeg venter aldri mer enn ett minutt når jeg ringer til SAS ... Allitd rask og effektiv service, men jeg kunne ønske meg flere tjenester på nett.
Du bør vel kanskje legge til at du tilhører den priviligerte EBG-kasten, som gir vesentlig raskere behandlingstid enn f. eks. lavkasten EBB (ev. ingen status) ;)

Den klare og tydelige beskjeden fra SAS er vel de at kun ønsker kunder som allerede har statuskort og andre bes vennligst benytte Norwegian eller KLM.

Den klare og tydelige beskjeden fra SAS er vel de at kun ønsker kunder som allerede har statuskort og andre bes vennligst benytte Norwegian eller KLM.

Fordi det er bedre at vente i telefonkø hos dem eller?

Lige præcis de to selskaber er dem jeg har ventet ualmindeligt længe i telefonkø hos de gange jeg har haft behov for at kontakte dem.

Synes da det er fint at SAS behandler deres bedste kunder godt. Det er da bare rimeligt.

Back