K KnutW ScanFlyer Rusty Medlem 20 Jun 2025 #1 Drivstoffproblemer på OSL 20JUN25 Noen som vet hva problemet med drivstoffylling på Gardermoen i ettermiddag skyldtes?
Drivstoffproblemer på OSL 20JUN25 Noen som vet hva problemet med drivstoffylling på Gardermoen i ettermiddag skyldtes?
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 21 Jun 2025 #2 Re: Drivstoffproblemer på OSL 20JUN25 Samme lurte jeg også på. Høres veldig rart ut.
M magtje ScanFlyer Silver Medlem 21 Jun 2025 #3 Re: Drivstoffproblemer på OSL 20JUN25 KnutW said: Noen som vet hva problemet med drivstoffylling på Gardermoen i ettermiddag skyldtes? Click to expand... Det sto enten i VG eller Nettavisen at dette skyldes trykkproblemer i det underjordiske fuelingsystemet på OSL. De kunne fuele men mye saktere og færre fly samtidig enn normalt. Problemet ble løst etter 30. min.
Re: Drivstoffproblemer på OSL 20JUN25 KnutW said: Noen som vet hva problemet med drivstoffylling på Gardermoen i ettermiddag skyldtes? Click to expand... Det sto enten i VG eller Nettavisen at dette skyldes trykkproblemer i det underjordiske fuelingsystemet på OSL. De kunne fuele men mye saktere og færre fly samtidig enn normalt. Problemet ble løst etter 30. min.