Drikke på poser?

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Drikke på poser?

Noen som så artikkelen i AirlinerWorld om satsingen på "drikke på flasker". Dette så jo riktig så smart ut, men man sliter med "hvem skal være først ute" - de store selskapene vil ikke ha disse før man får kjente merker på pose, og de kjente merkene vil ikke på pose før de store selskapene vil ha poser.

Link til produsenten her:

http://www.sachetsystems.com/

Pesonlig synes jeg dette høres fornuftig ut- - i hvert fall for LCC og charter, selv om jeg er skeptisk til finere konjakk og maltwhisky på pose

Re: Drikke på poser?

Håper det blir lenge til før jeg kan bestille en pose Gin & Tonic..........

Originally posted by Concorde

Ja, mange er jo skeptisk til nye ting :p Drikke og pisse på pose blir nok de nye og effektive innen luftfarten...

Originally posted by AirbusTero

Ja, mange er jo skeptisk til nye ting :p Drikke og pisse på pose blir nok de nye og effektive innen luftfarten...

Da kan man kutte ut toalettene ombord og presse flere seter inn i flyene....:smile2

Originally posted by AirbusTero

Noen som så artikkelen i AirlinerWorld om satsingen på "drikke på flasker". Dette så jo riktig så smart ut, men man sliter med "hvem skal være først ute" - de store selskapene vil ikke ha disse før man får kjente merker på pose, og de kjente merkene vil ikke på pose før de store selskapene vil ha poser.

Link til produsenten her:

http://www.sachetsystems.com/

Pesonlig synes jeg dette høres fornuftig ut- - i hvert fall for LCC og charter, selv om jeg er skeptisk til finere konjakk og maltwhisky på pose
Och vilket bolag kan man lita på anmäler sig om det handlar om att spara en krona eller en 10-öring?
Just det, Ryanair!
Ryanair har haft "sprit-i-påse" till försäljning ombord i åtminstone mer än ett år. Inga kända spritmärken, men i stället ständiga erbjudanden om "två-för-en". Det har jag sett på flygningar från Skavsta redan 2005 om jag minns rätt.
Jag har själv inte provat det så jag kan inte uttala mig om kvaliteten...

Det står i artikkelen at Apollo har testet ut konseptet, såvidt jeg husker... og det nevnes at det er lurt å kjøre "2 for 1 kampanje" - men poenget er at det bare er 2,5 cl i hver pakke.. så "2 for 1" er jo seriøst lureri! Og det blir selvsagt argumentert for at dette er bra "alkoholpolitisk" - men uansett, man sparer litt emballasje, så dette kommer nok

Det blir som på romfergen det da at all mat og drikke kommer i poser.

Det har Ryanair og det smaker fyterakkern:cry: :cry: :cry: :cry:

GT smaker fyttirakkern uansett hvordan den serveres...:cool:

Jeps, Ryanair (hvem ellers) har gjort dette længe. De kørte også med 2 for 1 kampagne, hvilket som nævnt er nu fusk, da der kun er 2,5 cl. i hver pose... Typisk Ryanair...

jeg har faktisk gemt en af poserne, som vi gladeligt viser frem på kontoret til stor morsomhed for de rejserbranche-folk der ser det. Ingen tror i første omgang på at det er rigtigt at man kan synke så lavt, men jo den er god nok....

Sprit i pose på Ryanair - naturligvis....

Back