V Vidar ScanFlyer Gold 1 May 2012 #1 Noen kjappe bilder av 787`n i dag. Synd at varmedisen ødela,men her er første smak av norsk jord! Vidar
Noen kjappe bilder av 787`n i dag. Synd at varmedisen ødela,men her er første smak av norsk jord! Vidar
O olehoel Skygazer 1 May 2012 #6 Synes ikke den varmedisen gjorde noe jeg.. Ble et kult bilde! Så den over her når den kom i stad, skulle vært på vollen!
Synes ikke den varmedisen gjorde noe jeg.. Ble et kult bilde! Så den over her når den kom i stad, skulle vært på vollen!
Even92LN ScanFlyer Gold 1 May 2012 #7 Ahh vakkert Ingen tvil om at den vil ta seg godt ut på OSL i hvertfall!
TKDahl The Heraklion Spotter :) 1 May 2012 #9 flott vidar men dette må være rekord for deg når det gjelder å redigere å legge ut..... trodde du hadde 3 mnd bildekø Takk for i dag TK :fly
flott vidar men dette må være rekord for deg når det gjelder å redigere å legge ut..... trodde du hadde 3 mnd bildekø Takk for i dag TK :fly
O ohegge ScanFlyer Blue 1 May 2012 #11 Litt varmedis, er vel bare med på å gjøre bildet bra! Flott serie!
putzmeister ScanFlyer Dusty 1 May 2012 #12 Pene bilder Vidar. Morsomt å høre deg på nitimen i NRK p1 i formidag
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 2 May 2012 #15 Fått på deg hotpants siden du var så kjapt ute? Ellers, alltid hyggelig å se deg på andre siden av nettingjerdet :colgate: Flott levert av en stødig fotograf.
Fått på deg hotpants siden du var så kjapt ute? Ellers, alltid hyggelig å se deg på andre siden av nettingjerdet :colgate: Flott levert av en stødig fotograf.
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 2 May 2012 #16 Flotte og lekre bilde av en nydelig maskin på OSL. Takk for bildene slik jeg fikk se den flotte 787.
K Kanon ScanFlyer Gold 2 May 2012 #17 Flotters, forvregningene av varmlufta er jo essensielt for ett realistisk bilde, tatt på en flott sommerdag.
Flotters, forvregningene av varmlufta er jo essensielt for ett realistisk bilde, tatt på en flott sommerdag.
V Vidar ScanFlyer Gold 2 May 2012 #18 Hehe,ja jeg overgikk meg selv med redigering i går,men det "falt" fort tilbake til normalen igjen,hehe. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vidar
Hehe,ja jeg overgikk meg selv med redigering i går,men det "falt" fort tilbake til normalen igjen,hehe. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger. Vidar