En kunne også lett se at det var en del reiseuvante og siden de har blitt diskutert i en annen del her om morgendrikking - det satt også to litt eldre tanter og drakk øl med begge hender. Heldigvis ble det bare fins og tattel fra de to (og jeg tror de havnet lenger bak i bussen på turen til Stansted).
... og det er vel flere av dere som jobber i kabinen som kan underskrive på at det er spesielle flighter (destinasjoner/ukedager) som peker seg ut når det gjelder elevert alkoholkonsum.
Midt oppi alt dette med hvor helsikes flinke enkelte her er, og så fine at de ikke flyr charter -for ikke å snakke om hvor nedlatende mange er overfor sine medmennesker fra andre kanter av landet- stusser jeg på en liten ting;
Bortsett fra det korrekte svaret fra Concorde, kommentaren ovenfor er etter min mening håpløst malplassert.
En annen ting, siden du bragte det på bane litt tidligere; Små barn har behov for å røre seg og bruke opp energi. Det er ikke sikkert at alle ungene får gjøre akkurat som de vil, er det hundre unger samlet på et begrenset areale (ekstremt begrenset i eksemplet A330), VIL det bli litt leven. Dette er forøvrig noe selskapene er klar over. De VET at det kommer masse unger, kanskje et lyst hode skulle prøvd å klekke ut noe for å sysselsette en tredjedel av sine kunder?
Dere mobber nå nesten 1 million charterreisende folkens:wow::exclaimation
Kunder DY vinner marked av hver eneste dag![]()
TUC har rett - makan til nedlatende holdning til nordlendniger/trøndere/folk som reiser på charter/barn/whatever. Litt skjerpings, folkens! Det er lov å spøke litt, men man trenger ikke ta fullstending av. Vi trenger ikke å hóvere så voldsomt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.