Dokumentmappe til salgs

MD11

ScanFlyer Dusty
Hei:)

Jeg har en unik dokument mappe i ekte skinn som en slektning fikk ombord på flyreise med AF Concorde CDG-JFK for mange år siden.

Mappen er i 100% tipp topp stand og er originalmerket med Concorde og flyselskapslogo Air France.

Selges til den som måtte være intressert:up:

Attachments

• Resize of Diverse.jpg
    Resize of Diverse.jpg
    81.2 KB · Views: 125
Replying to Topic 'Dokumentmappe til salgs'

Noen vage antydninger til ønsket pris? ;)

Nei det har jeg ikke. Fritt frem:cheers:

Den der har jeg bare villet pakke inn og legge på et greit sted.
Alle andre som har fått slike på sine turer roter kanskje bort sine fordi de ikke er så opptatt av slike greier, og om 30 år.........; den mappa der er plutselig blitt samleobjekt fordi den er UMULIG å få tak i. Og hva med prisen da? Jo, skyhøy selvsagt.....:up:

Var innom E-bay i helgen. Sjekket sidene for Concorde men ingen mapper av denne type lå til salg. Tror faktisk disse er meget sjeldne og dermed kan bringe inn en god pris hos Concorde-samlere. Sorry LCH78, men tror de to lappene er godt i underkant.

Originally posted by Andrev

Tror den der er verdt en god slump penger om du finner rett kjøper. Prøv ebay! Fant en site med masse Concorde-greier (seter, flydeler, osv.), men det ser ut til å være fra BA alt sammen.

http://www.concordecollectables.com/index.html

Tusen takk for tips, lurer faktisk på om jeg skal prøve ebay. Kan være en moneymaker dette.

I tillegg har jeg nå funnet innholdet i mappen. Det er en original AF Concorde presentasjon i form av en flott brosjyre.

Pakk mappen godt inn og ta vare på den, ikkje selg enda! Verdien vil stige! :D :D :D

Scann heller brosjyra til pdf format og del den med oss! :D :D :D

Originally posted by LN-REF

Pakk mappen godt inn og ta vare på den, ikkje selg enda! Verdien vil stige! :D :D :D

Scann heller brosjyra til pdf format og del den med oss! :D :D :D

Kunne ikke sagt det bedre selv..., ref. mitt innlegg lenger opp...!:)

Har jeg ogsaa, men fikk en Cross-penn i tillegg.

Attachments

• Picture 028.jpg
    Picture 028.jpg
    46.7 KB · Views: 131

Inne i mappen fulgte det med en brosjyre om Concorde og stationary med postkort osv.

Attachments

• Picture 029.jpg
    Picture 029.jpg
    22.9 KB · Views: 127

Det er også originale postkort med AF mappen. Samt en flott presentasjonsbrosjyre som omhandler Concorde. Egentlig et veldig fint souvenirprodukt:)
Får se hva jeg gjør med den etterhvert.

Back