Doble SAS EuroBonus-poeng med The Economist

Kommer ingen vei med den linken; bare til www.sas.no. Samme hvis man er innlogget.
Kan heller ikke se tilbudet noe sted under Eurobonus sidene..?

Ikke noe problem med å komme frem til tilbudet, men måtte klikke vekk den unødvendige boksen "Select country and language" som SAS har puttet inn overalt nå. Poengene skal visstnok være på plass rundt tre uker etter kjøp.

Tusen takk for tips...;)

Et fabelaktig godt tilbud for de som mangler poeng for en reise og får også et supertopp blad for et år for vel kr. 1000 kr.:up:

Hadde tatt det dersom jeg hadde måtte toppe opp kontoen. Jeg kjøpte toner for å passere en grense slik at jeg fikk tømt kontoen for Radisson hotell.

MEN min kone trenger 5.000 slik at hun passerer 10.000 akkurat og for tømt sin før final "By By EuroBonus".

Men litt tve-egget sverd dette.:angry: Oppfordrer jo folk som ikke ønsker status men ønsker å fylle opp kontoen om IKKE å bruke penger på SK-flyginger, men handle i stedet. :8: Og heller legge igjen pengene for flyreiser på andre bonusprogram...

Får fortsatt ikke linken til å fungere; rart.

Men fant tilbudet selv på sas.no under EuroBonus partnere.

Takk for tipset FlightDeck!

Er det noen som har fått 5.000 poeng, ev de 2.500 ? Ev. hvor lang tid tok det ?

Intet hos meg foreløpig etter 5 uker... De selv sier innen 4 uker. Bladet kom nesten omgående.

Jeg signet opp i Oktober og har ikke sett noe de 5000 poengene som skulle komme på konto.

Ringte Eurobonus nå, og da kom det for dagen at poengene skulle ha vært kreditert for en stund siden. Mao. en feil i deres systemer og jeg fikk poengene umiddelbart.

Kan for øvrig legge til at det var en hyggelig affære å ringe EB.. Er bare Silver medlem, men ble nr. 1 i køen etter medlemsnummeret var tastet :)

OK, jeg har heller ikke fått poengene, oppdaget tråden nå. Da får jeg ringe også.. Tak

Vel, jeg ringte og EB henviste meg til Economist, men de sendte en mail til Economist på mine vegne ?? Akkja:angry:

SQ 777 said:
Vel, jeg ringte og EB henviste meg til Economist, men de sendte en mail til Economist på mine vegne ?? Akkja

Så merkelig. Svært uprofesjonell kundeservice, høres nesten ut som et kommunalt kontor.
Man bør ha retningsliner for behandling av slike forhold, og i alle fall gjøre sitt ytterste for at man utad fremstår som konsistent (ref. det jeg fikk som svar); ikke at det blir opp til den enkelte saksbehandler.

Så enig så enig.. Men jeg vil følge opp denne kundebehandleren. Har hennes mailadresse..

Uansett tlf gikk rett igjennom uten status. Kjekt med romjula...

Så merkelig. Svært uprofesjonell kundeservice, høres nesten ut som et kommunalt kontor.
Man bør ha retningsliner for behandling av slike forhold, og i alle fall gjøre sitt ytterste for at man utad fremstår som konsistent (ref. det jeg fikk som svar); ikke at det blir opp til den enkelte saksbehandler.

Uten at det har noe med Economist å gjøre, så ble jeg henvist til Avis i forbindelse med triple EB points ved leie hos Avis som aldri ble kreditert. Jeg giddet selvsagt ikke styre mer med det. Utrolig dårlig håndtert. I bonussaker er det EB man dealer med. Om EB har avtaler med andre aktører så bør det være EB som håndterer eventuelle klager.

Uten at det har noe med Economist å gjøre, så ble jeg henvist til Avis i forbindelse med triple EB points ved leie hos Avis som aldri ble kreditert. Jeg giddet selvsagt ikke styre mer med det. Utrolig dårlig håndtert. I bonussaker er det EB man dealer med. Om EB har avtaler med andre aktører så bør det være EB som håndterer eventuelle klager.

Helt enig. Hadde samme problem selv. Hadde to billeier under kampanjen med trippel opptjening, men fikk bare de vanlige poengene. Ble henvist til Hertz. Det gadd jeg ikke.

Back