Hei!
Var med LH3143 på torsdag(CRJ900 OSL-MUC). Kom nettopp hjem og regnet med at jeg skulle finne noe om flighten her..men ser ut til at dette ikke har blitt lagt merke til
Etter normal avgang GM... levlet vi av og gikk rett på downwind. I følge den noe kryptiske meldingen som kom over høytaleren merket(hørte??) de noen vibrasjoner fra cocpit.
Så etter 10 min var vi på bakken på GM igjen.
Det viste seg at luka til ground power var åpen. Vet ikke om den ikke ble stengt i det hele tatt eller om den åpnet seg i lufta.
Så luka ble stengt og vi var klare igjen etter ny flightplan og slottid...og kjappe 2 timer senere var vi airborne igjen.
...og for å gjøre turen komplett....kraftig byge på short final MUC..med påfølgende goaround
Så mitt spørsmål som jeg håper noen kan svare på....er det ikke mulig å fly med GP luka åpen? Har ihvertfall opplevd F100 som sa at det ikke var noe problem (selv om luka ble stengt)
Var med LH3143 på torsdag(CRJ900 OSL-MUC). Kom nettopp hjem og regnet med at jeg skulle finne noe om flighten her..men ser ut til at dette ikke har blitt lagt merke til

Etter normal avgang GM... levlet vi av og gikk rett på downwind. I følge den noe kryptiske meldingen som kom over høytaleren merket(hørte??) de noen vibrasjoner fra cocpit.
Så etter 10 min var vi på bakken på GM igjen.
Det viste seg at luka til ground power var åpen. Vet ikke om den ikke ble stengt i det hele tatt eller om den åpnet seg i lufta.
Så luka ble stengt og vi var klare igjen etter ny flightplan og slottid...og kjappe 2 timer senere var vi airborne igjen.
...og for å gjøre turen komplett....kraftig byge på short final MUC..med påfølgende goaround

Så mitt spørsmål som jeg håper noen kan svare på....er det ikke mulig å fly med GP luka åpen? Har ihvertfall opplevd F100 som sa at det ikke var noe problem (selv om luka ble stengt)