• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DL oeker longhaul-flaaten

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Delta skal (hvis godkjent av retten) overta 10 ex TWA 757-200 maskiner som idag operers av American. Disse er allerede ETOPS-klare - imotsetning til resten av DL's 757'er.

Delta to add 10 big jets next year
Move comes amid better outlook for ailing carriers, despite fuel costs

By RUSSELL GRANTHAM
The Atlanta Journal-Constitution
Published on: 07/13/06
In its first addition of big jets since 9/11, Delta Air Lines plans to lease 10 extended-range jets that could fly to Hawaii or some spots in Europe.
Delta signed a letter of intent this week with International Lease Finance Corp. to lease the ten used jets for more than seven years starting in July, 2007, a spokeswoman said.

Delta hopes to sign a final rental agreement, which would require the U.S. Bankruptcy Court's approval, by Aug. 4. The carrier has been expanding its international routes as part of a recovery plan.
More at ajc.com.

Aner vi konturene av JFK-Skandinavia neste sommer?
 
Replying to Topic 'DL oeker longhaul-flaaten'

757 blir tydeligvis den nye transatlantiske sliteren.
 
Replying to Topic 'DL oeker longhaul-flaaten'

Originally posted by Blubird
757 blir tydeligvis den nye transatlantiske sliteren.

Paradokset er at dette skjer etter at produksjonen er lagt ned. Dersom det skulle dukke opp en eller annen form for etterfølger enten fra TLS eller BFI (og jeg tenker ikke på noen form for 737 ER :)) kunne det blitt interessant å se om populariteten for typen øker.
 
Back
Top