Jeg klarer ikke helt aa forstaa hvor DL har det fra at NWA ikke klarer aa fylle 747er fra MSP og DTW. Rutene de har til Japan (6X daglige) er pakkfulle og er vel de rutene NWA tjener suverent mest paa.
Aa flytte Tokyoslot til ATL er idiotisk. Grunnen til at mange velger NWA er at det er utrolig enkelt aa gjoere transfer i DTW eller MSP mot ATL kaoset.
De kommer til aa tape masse kunder paa det
Og hvem skal de selge de 64 business setene de har i 747en til lokalt i Atlanta?
Jeg klarer ikke helt aa forstaa hvor DL har det fra at NWA ikke klarer aa fylle 747er fra MSP og DTW. Rutene de har til Japan (6X daglige) er pakkfulle og er vel de rutene NWA tjener suverent mest paa.
Aa flytte Tokyoslot til ATL er idiotisk. Grunnen til at mange velger NWA er at det er utrolig enkelt aa gjoere transfer i DTW eller MSP mot ATL kaoset.
De kommer til aa tape masse kunder paa det
Her virker det som DL er litt på villspor og følger hjertet i stedet for hjernen. DTW og MSP er jo på veien til NRT fra store deler av det østlige USA. DTW er kanskje USA's beste transferflyplass, rikelig med rullebaner og et område med ellers forholdsvis lite trafikk som fører til få forsinkelser dersom været ikke er helt ille. Men, jeg går ut fra at NW har god oversikt over hvor transferpax fra USA til NRT kommer fra, og at ATL kanskje er et enklere alternativ for noen av de.
DL burde la NW styre transp-sjappa og heller konsentrere seg om transa selv![]()
Och här är B.747-132 N9899 under start på LHR som jag tog 30 juli 1973. Maskinen utrustades senare med en side cargo door och fick ett varierat liv hos olika operatörer innan den skrotades i juni 2003.
Dette må vel ha vært en maskin som var dieverted fra LGW, eller fløy for et annet selskap, for DL hadde vel aldri noen LHR-rute før nå det siste året!?
I så fall var jo bildet et scoop!
VC-10
Visst flög väl Delta 747 regelbundet på LHR på s.k. Delta/Pan Am "interchange flights" till Atlanta på 70-talet ?
Kan jo være at Delta har merket at sitt eget matriell er for lite og at det passer fint med større metall fra ATL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.