DL 747-400 - fysta bilda

.. og nå holder Tommy på med å snakke seg inn i NW-hangaren for å komme på innsiden. Så får vi se hvor langt inn i amerikansk rød sone Harstad-kjeften klarer å få'n .... :p

Og her kjemme billeta:

Hmmmm.... Ble ikke bra fra Hyatt Place, nei
DSC_0003.jpg

Etter en time med soffing var det paa tide aa ikke vaere saa oppraatna og hive seg inn i spotterbilen
DSC_0006.jpg

Passe kaldt, ja, men varmere enn -9 som det var foer i dag
DSC_0007.jpg

Naert, men ikke naert nok..
DSC_0026.jpg

Oppaa haugen, men piggtraaen oedela..
DSC_0018.jpg

Paa tide aa spoerre NWA om tilgang til roed sone.. Suksess!
DSC_0029.jpg

DSC_0032.jpg

Huff.. Pedalene er kalde og Radioshack flaadde meg for 19.99 for kabelen, men det var verdt det!

Hyggelige maintenance NWA karer i hangaren tok meg med paa sykkeltur. Ene karen har jobbet for NWA i nesten 30 aar!

Det var flink gutt. Hadde vel ikke trodd jeg skulle fått sett en DC9 i DL-farger igjen.
Kanskje jeg nå kan være glad for at jeg valgte MSP som stopp på veien til Seattle i januar ;)

VC-10

Det var flink gutt. Hadde vel ikke trodd jeg skulle fått sett en DC9 i DL-farger igjen.
Kanskje jeg nå kan være glad for at jeg valgte MSP som stopp på veien til Seattle i januar ;)

VC-10

Kanskje du ogsaa faar med deg en 747 i Delta farger?? Den var dessverre ikke her i dag..

Bra jobba, Tommy!! Det er håp for deg også!

Flybytte i MSP i januar anser jeg som risikosport ... hadde muligheten selv, men tok ikke sjansen.

Flybytte i MSP i januar anser jeg som risikosport ... hadde muligheten selv, men tok ikke sjansen.

Hvordan det? Jeg har to timer på meg i MSP - er det vær du tenker på, eller er MSP beryktet på noe vis? Jeg trodde egentlig at et såpass lite sted byrde være nonelunde trygt!?
Vel - jeg har da to dager på meg til jeg skal være i SEA, så jeg skal da alltids komme fram :)

VC-10

Jeg hadde ikke bekymret meg nevneverdig dersom du har 2 timer paa deg. Med passe elendig vaer paa morran i dag, var vi 15 minutter sen ORD-MSP, inkludert de-icing. Landet dog paa rute.

Hvordan det? Jeg har to timer på meg i MSP - er det vær du tenker på, eller er MSP beryktet på noe vis? Jeg trodde egentlig at et såpass lite sted byrde være nonelunde trygt!?
Vel - jeg har da to dager på meg til jeg skal være i SEA, så jeg skal da alltids komme fram :)

VC-10

Hehe .. ja hvis du har saa god tid ... Det jeg mente er at det fort kommer en skikkelig vinterstorm ... og selv om MSP er flinke til aa haandtere sne, blir det like fort problemer der som det gjoer andre steder ...

Vil foroevrig ikke kategorisere MSP som et 'lite sted' .... ;)

Hadde vel ikke trodd å få se en 9'er i Deltas farger igjen. Så takk til Harstadværingen for flotte bilder, særlig de fra innsiden. Et tips: hvis du frys, må du vel kunne ordne deg med litt fyrtikk...!?;)

Nå skrev jeg bare en DC 9 da!!!
Så slutt og pirk :71:

VC-10 :cheers:

Han pirket vel strengt tatt på meg, og jeg skrev 9'er. Bare for å pirke litt...;)
Jeg visste jo forøvrig godt at DL ikke hadde -51, men bare pirk i vei -MOW!:up:

Han pirket vel strengt tatt på meg, og jeg skrev 9'er. Bare for å pirke litt...;)
Jeg visste jo forøvrig godt at DL ikke hadde -51, men bare pirk i vei -MOW!:up:

Ja - ja, det går litt fort i svingene når man prøver å kikke og skrive litt på forumet på jobb - skal skjerpe meg :wow:

Men nå kom vi vel litt langt unna tema, så nå er det best å skjerpe seg :colgate:

VC-10

Back