• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DK 5735 lørdag 05.10

737-405

ScanFlyer Gold
DK 5735 lørdag 05.10

Hei folkens!

Er kanskje ute litt i tidligste laget, men kan noen snille sjeler grave frem registreringen på Thomas Cook sin avgang fra Bergen til Las Palmas førstkommende lørdag :)? Dette gjelder avgang DK 5735. Blir takknemlig for tilbakemelding!

Re: DK 5735 lørdag 05.10

Takker for tilbakemelding:-) Den står oppført med Airbus 330 på Ving sine hjemmesider, har noe endret seg?

Jeg vet ikke hvorfor noen tror det er VKA. Det er nemlig OY-VKI som skal fly den.
Det er riktignok slik at VKA skal innom BGO i morgentimene, de får også besøk av VKH.

Takker så mye for den, Superhai:-) Da krysser jeg fingrene for en fin tur OY-VKI.

Hei ja jeg beklager dette, så først nå at det er 3 flyvninger med Thomas Cook Scandinavia ut fra Bergen i morgen både Palma og Antalya og Gran Canaria.

Det stemmer som superhai seier at det er A330-300 som skal fly til Gran Canaria i morgen kl 08:15 det er ikke før neste helg det er A321 som skal fly til Gran Canaria, så beklager dette.

God tur og god ferie ;)

Last edited:

Om du ikke vet, kan du heller la være å svare. :rolleyes:

..og har du to kontoer her, Marius Moberg? :stir

Nope kun 1 konto her...altså jeg sjekket ving.no og der stod det Airbus A321 på den flyvningen til Gran Canaria på lørdager så er kun 05.10 de flyr med A330-300. og det er lov å ta feil

Back