Er kanskje ute litt i tidligste laget, men kan noen snille sjeler grave frem registreringen på Thomas Cook sin avgang fra Bergen til Las Palmas førstkommende lørdag ? Dette gjelder avgang DK 5735. Blir takknemlig for tilbakemelding!
Jeg vet ikke hvorfor noen tror det er VKA. Det er nemlig OY-VKI som skal fly den.
Det er riktignok slik at VKA skal innom BGO i morgentimene, de får også besøk av VKH.
Hei ja jeg beklager dette, så først nå at det er 3 flyvninger med Thomas Cook Scandinavia ut fra Bergen i morgen både Palma og Antalya og Gran Canaria.
Det stemmer som superhai seier at det er A330-300 som skal fly til Gran Canaria i morgen kl 08:15 det er ikke før neste helg det er A321 som skal fly til Gran Canaria, så beklager dette.
Nope kun 1 konto her...altså jeg sjekket ving.no og der stod det Airbus A321 på den flyvningen til Gran Canaria på lørdager så er kun 05.10 de flyr med A330-300. og det er lov å ta feil
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.