Diverse modeller selger

andreas97sas

ScanFlyer Silver
Hei,

Selger LN-NOT 1/100,LN-NOB og LN-DYA 1/200 Icelandair 1/500, Thomas Cook A330 1/250 2x og SunExpress 1/200

LN-NOT 1000kr + Frakt

LN-NOB 400kr + Frakt

LN-DYA 400kr + Frakt

Icelandair 100kr+ Frakt

Thomas Cook 50kr pr modell+ Frakt

SunExpress 150kr + Frakt

Samlet 2000kr + Frakt

Ta kontakt på pm for interrese. Ser helst at alt selges samlet.

-Andreas

Ut i fra nicket ditt antar jeg du er født i 1997, og jeg regner derfor med at du selger disse modellene fordi du trenger penger? Da kan jeg heller anbefale deg å skaffe deg en jobb - på den måten får du både cash, samt beholde modellene ;)

Ut i fra nicket ditt antar jeg du er født i 1997, og jeg regner derfor med at du selger disse modellene fordi du trenger penger? Da kan jeg heller anbefale deg å skaffe deg en jobb - på den måten får du både cash, samt beholde modellene ;)

Det var vell ikke en anbefaling han var ute etter... Men heller at modellene faktisk er i denn prisklassen som er oppgitt, kanske kunne den vært en/to hundrings biligere, men det er opp til vær enkelt. NAX modeller som NAX selv selger er faktisk ikke så enkelt å få tak i lenger siden de ikke selger slike lengre.

I denne anonsen selges LN-NOT for samme pris....
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=99008

Last edited:
Jeg skulle gjerne hatt den Norwegian i 1/100, men ikke til overpris.:( Selv om ikke modellene produseres lengre, så er dobbel pris alt for mye.

selg dem paa ebay da kan du kansje faa det du vil ha, jeg har noen sas 1/100 som jeg kommer til aa kvitte meg med selv etterhvert pga at de tar idiotisk mye plass

Back